Your browser does not support JavaScript!


Ford Transit Supervan - ο βασιλιάς της παράδοσης van!

Το Ford Transit είναι κοινώς γνωστό ως επαγγελματικό όχημα - φορτηγό μεταφοράς, ασθενοφόρο ή πυροσβεστικό όχημα. Η αρχική ιδέα των δημιουργών ήταν να κάνουν ένα όχημα για όλους - από έναν απλό αγρότη σε έναν πλούσιο επιχειρηματία. Η πολλαπλότητα των εκδόσεων και των εφαρμογών ήταν κυρίως χρήσιμη. Αρχικά κανείς δεν περίμενε ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια διαδρομή για αγωνιστικά. Η πραγματικότητα ήταν διαφορετική και δημιουργήθηκε το Supervan.


Ford Transit Supervan I




Η Ford ξεκίνησε να επενδύει σε αγωνιστικά αθλήματα γύρω στο 1962. Η είσοδος στην επόμενη δεκαετία έφερε ακόμη περισσότερες οικονομικές δαπάνες για το μοτοσπόρτ. Ζητήθηκε η κατάλληλη μορφή διαφήμισης, η οποία θα μπορούσε να παρουσιαστεί κατά τις διαδρομές επίδειξης. Καθώς το Ford Transit υπήρξε ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην παγκόσμια αγορά και κανείς δεν προσπάθησε ποτέ να αναπτύξει μια αθλητική έκδοση του επαγγελματικού οχήματος - η Ford έκανε το πρώτο βήμα. Η ιδέα είναι κοινώς γνωστή ως Supervan. Δημιουργία αθλητικού φορτηγού που ανέθεσε ο Terry Drury Racing. Το ντεμπούτο του ήταν το Πάσχα το 1971 στο British Brands Hatch.


Η τυπική ανάρτηση αντικαθίσταται από πλαίσιο κατασκευασμένο από σωληνοειδή προφίλ. Το ίδιο το έργο χαρτιού δεν δημιουργήθηκε ποτέ. Πιθανές ιδέες ήταν γραμμένες στο πάτωμα. Τα στοιχεία τοποθετήθηκαν στα σωστά σημεία και στη συνέχεια το σύνολο συγκολλήθηκε ή κόπηκε για να δώσει το τελικό σχήμα. Το όχημα χρειάζεται ειδική ανάρτηση. Έτσι, τα εξαρτήματα Jaguar XJ6 βρέθηκαν στο μπροστινό μέρος και το εργοστάσιο πίσω αντικαταστάθηκε από τα μέρη Cooper F1. Το αβοήθητο σύστημα διεύθυνσης ήταν αρχικά στο Ford GT40. Οι τροχοί "Revolution" των 15 ιντσών είχαν ίσο πλάτος στο μέτωπο και στην πλάτη. Ως αποτέλεσμα, το όχημα είχε καλή πρόσφυση. Ήταν χαρακτηριστικό να επιπλέει ένας από τους μπροστινούς τροχούς ενώ εισέρχεται στην αιχμηρή γωνία. Μπορούν επίσης να εγκατασταθούν φρένα δίσκων Can-Am. Ο κινητήρας τροφοδοτήθηκε από ένα V8 5.0 με 435KM Gurney-Weslake. Για να το τοποθετήσετε στο όχημα ήταν απαραίτητο να κόψετε μια τρύπα στο πάτωμα. Η υψηλότερη εγγεγραμμένη ταχύτητα ήταν περίπου 240 km / h.



Το 1978 έγινε μια οπτική αλλαγή, που ονομάζεται "Mark 2". Οι συχνές εμφανίσεις στις εμφανίσεις και τα σχετικά ακριβά τμήματα προκάλεσαν τη μύγα να πέσει στη σκιά. Η νέα έκδοση ξεκίνησε 13 χρόνια αργότερα.


Ford Transit Supervan II



Το επόμενο μοντέλο δημιουργήθηκε από την Auto Racing Technology του Woolaston. Ο πρώην αφεντικό της Ford Motorsport επέστρεψε μετά από λίγα χρόνια με την ιδέα της επανενεργοποίησης του cult van. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το όχημα με το αρχικό Ford Transit είχε παρόμοια μορφή σώματος. Το σώμα είναι κατασκευασμένο από πλαίσιο αλουμινίου και ίνες άνθρακα. Το πλαίσιο προέρχεται από το διακεκομμένο Ford C100. Οι μπροστινοί τροχοί ήταν 11,5 ίντσες πλάτος και 14 ίντσες πίσω. Ο κινητήρας ήταν μια Ford Cosworth DFL V8 Endurance, με χωρητικότητα 3.9 λίτρα. Το Supervan 2 πέτυχε την ισχύ των 590 ίππων στις 9.250 στροφές ανά λεπτό. Οι χαρακτηριστικές πλευρικές εισόδους και οπίσθια εσοχή σχημάτισαν το δρόμο προς τις δύο σήραγγες αέρα που αύξησαν τη λαβή του οχήματος.



Η ιδέα παρέμεινε η ίδια - αυτόματα για διαφήμιση, επίδειξη και διασκέδαση στα κομμάτια της Ευρώπης. Η πρώτη παρουσίαση του ευρύτερου κοινού έγινε το 1984. Αργότερα το όχημα ήταν μια εικόνα όλων των σταδίων του Βρετανικού Grand Prix. Όταν οι κινητήρες Cosworth αποσύρθηκαν - το δεύτερο supervan ήταν κατάλληλα ασφαλισμένο και αποθηκευμένο για χρήση στο μέλλον. Η υψηλότερη εγγεγραμμένη ταχύτητα είναι περίπου 283 km / h. Είναι ενδιαφέρον ότι ο οδηγός και των δύο: Supervan I και Supervan II ήταν ο Chris Craft, ο οποίος εργάστηκε στη Ford. Αρχίζει τη δουλειά του από τον αγγελιοφόρο.


Ford Transit Supervan III



Το Van ανανεώθηκε με την ευκαιρία της έναρξης της πέμπτης γενιάς Transit. Χρησιμοποιήθηκε ένα συνεργείο του γκαράζ II. Ήταν 10% μικρότερο από το Ford Transit mk5, αλλά ήταν ιδανικό για διαφημιστικούς σκοπούς. Η κατασκευή του φορτηγού αντιστοιχούσε στο βρετανικό τμήμα της Ford, το οποίο αποφάσισε να θέσει το Cosworth 650 ίππων, μια μονάδα γνωστή κυρίως από τα αυτοκίνητα της Formula One. Το βαρούλκο έγινε με κόκκινες μπλε αλλαγές χρώματος για να επιστρέψει στα πρωτογενή χρώματα το 2004. Ωστόσο, ο κινητήρας άλλαξε. Η Ford-Cosworth έκτη Ford ξεκίνησε το 1991 με μέγιστη απόδοση 264 ίππων. Το όχημα ζύγιζε λιγότερο από 900 κιλά, πράγμα που είναι πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα για ένα τέτοιο μέγεθος.


Η μέγιστη ταχύτητα αυτού του οχήματος μπορεί να είναι μια έκπληξη. Όσο το όχημα έχει κατασκευαστεί σε προηγούμενη έκδοση, η απόδοση ήταν χαμηλότερη. Η υψηλότερη καταγεγραμμένη και τεκμηριωμένη ταχύτητα ήταν 243 km / h. Είναι ακόμα ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αφήνοντας όμως μια δόση ανεπάρκειας.


Ford Transit Supervan IV ?


Μήπως η Ford σχεδιάζει να αναδημιουργήσει τη διάσημη σειρά εποπτείας; Ίσως θα δούμε την κυκλοφορία με την επόμενη γενιά φορτηγών Ford Transit; Ή μήπως μια από τις υπάρχουσες έννοιες αξίζει αυτόν τον τίτλο; Αυτή τη φορά η μπαστήνα αναλήφθηκε από ιδιώτες ενθουσιώδες, συμπεριλαμβανομένου και εμάς! Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκε το πρώτο Drift Bus παγκοσμίως! Το σύστημα πρόωσης V8 αποτελεί τόξο για την πρώτη οικογένεια των εποπτών.



Ξέρετε ότι ... ?

Άλλα άρθρα μας σχετικά με το ιστολόγιο: