ECOBLUE ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ DIESEL!![]() Την 1η Σεπτεμβρίου 2016. Το Euro 6 άρχισε να περιλαμβάνει ελαφρά εμπορικά οχήματα, καθορίζοντας ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών άνθρακα. Η επιτρεπτή τιμή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου είναι 400 mg / kWh. Περίπου 80% λιγότερο από ό, τι στο πρότυπο Euro 5. Τα όρια για τις εκπομπές σωματιδίων μειώθηκαν κατά 66% και ανέρχονται σε 10 mg / kWh. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αποφάσισαν να εκσυγχρονίσουν τους κινητήρες που είχαν χρησιμοποιηθεί προηγουμένως. Ωστόσο, η Ford αποφάσισε να δώσει στους χρήστες της μια εντελώς νέα μονάδα! Για 400 εκατομμύρια λίρες χτίστηκε σύγχρονοι κινητήρες παραγωγής στο Dagenham (Ηνωμένο Βασίλειο). Το μεγαλύτερο επίτευγμα αυτών των μονάδων παραγωγής έχει γίνει μια νέα οικογένεια κινητήρων ντίζελ με κωδικό όνομα PANTHER. Το νέο turbodiesel 2,0 Ecoblue αντικατέστησε ένα 2,2 Duratorq TDCi. Διατίθεται σήμερα σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: 105, 130, 170 hp, φθάνοντας ακόμα και 405 Nm!
Χτισμένο από την αρχή, η νέα γενιά κινητήρων Ecoblue είναι 13% οικονομικότερη από την προηγούμενη. Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν δείχνουν ότι οι εκπομπές CO2 ανά χιλιόμετρο μειώθηκαν στα 157 γραμμάρια! Η νέα μονάδα επιτρέπει το service αυτοκίνητο κάθε 2 χρόνια ή κάθε 60 000 χλμ. Ο νέος κινητήρας ντίζελ Ford Ecoblue 2-λίτρων χρησιμοποιεί μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική. Η δομή προσφέρει τις πιο σύγχρονες λύσεις στον τομέα του υπερσυμπιεστή, της έγχυσης καυσίμου και του συστήματος καύσης, καθώς και της τεχνολογίας για τη μείωση της εσωτερικής τριβής. Τα νέα μπεκ ψεκασμού καυσίμου είναι σε θέση να μεταφέρουν έως και έξι ενέσεις ανά περίπτωση καύσης, με κάθε έγχυση να διαρκεί λιγότερο από 250 μικροδευτερόλεπτα (0,00025 δευτερόλεπτα) και να παρέχει 0,8 mg ντίζελ. Αυτός ο μικροσκοπικός όγκος καυσίμου εγχέεται μέσω οκτώ κωνικών οπών με διάμετρο 120 μικρών (λιγότερο από την ανθρώπινη τρίχα). Τα νέα εγχυτήρες παρέχουν μειωμένα επίπεδα θορύβου και ελάχιστη σπατάλη ενέργειας από την αντλία καυσίμου. Η αντλία λαδιού με σύστημα μηχανισμού μετάδοσης τροφοδοτείται σε λάδι λαδιού με οδοντωτή ζώνη. Βελτιστοποίηση που χαρακτηρίζεται από ανομοιόμορφα διαχωρισμένα πτερύγια που διασπούν τη συχνότητα θορύβου της αντλίας για να την καθιστούν λιγότερο αντιληπτή. Ο υπερσυμπιεστής είναι η εφεύρεση μιας εντελώς νέας γενιάς! Ο στρόβιλος είναι κατασκευασμένος από ένα ελαφρύ υλικό που ονομάζεται Inconel (υλικά πυραυλοκινητήρων σχεδιασμένα για εφαρμογές σε υψηλές θερμοκρασίες). Ο τροχός αεροσυμπιεστή τύπου αεροσκάφους μειώνεται σε διάμετρο κατά 10%. Οι μειώσεις μειώνουν την αδράνεια και επιτρέπουν την ταχύτερη απόδοση ώθησης με τις ταχύτητες των τροχών έως και 240.000 σ.α.λ. (για σύγκριση, η προηγούμενη μονάδα φτάνει τις 160.000 σ.α.λ.), είναι αποτέλεσμα φρεζαρίσματος (με ακρίβεια 2-3 μικρών) από ένα μεταλλικό κομμάτι. , Οι κραδασμοί του συμπιεστή μειώθηκαν και συνεπώς η παρατεταμένη διάρκεια ζωής. ![]() Η μονάδα του turbo gear αντικατέστησε το παλιό εργαλείο ατέρμονος ατέρμονος. Αυτό επιτάχυνε το έργο ολόκληρου του συστήματος. Ο συμπιεστής αποκρίνεται χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση στην εισαγωγή του σχετικού κύκλου εργασιών στο σήμα ελέγχου από το PCM. Η Ford χρησιμοποιεί για πρώτη φορά έναν νέο σχεδιασμό οπτικής απεικόνισης για την ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής που ελέγχει με ακρίβεια τη ροή του αέρα στους κυλίνδρους - με την ροή αέρα κατά τη φορά των δεικτών ροής για τους αριθμούς 1 και 2 του κυλίνδρου αντιστρέφοντας τους κυλίνδρους τριών και τεσσάρων. | |
Author: Paweł Kokot | |
Ξέρετε ότι ... ? | |