Ο χρόνος είναι ο κύριος εχθρός των Μετακινήσεών σας!
Η καθημερινή συντήρηση επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Αλλά τι γίνεται αν παραμελήθηκε κάπως αυτή η πτυχή, ή έχει περάσει πολύς χρόνος από την τελευταία επιθεώρηση; Μην εκπλαγείτε - προσέξτε την ασφάλεια και την άνεση, ελέγξτε την τρέχουσα κατάσταση του αυτοκινήτου σας. Πού πρέπει να ξεκινήσω;
ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ
motor oil Αποτελεί βασικό στοιχείο για την καλή λειτουργία της μονάδας μετάδοσης κίνησης. Η κύρια λειτουργία του είναι να μειώσει την τριβή μεταξύ των συστατικών współgrającymi και τις ιδιότητες ψύξης. Λειτουργεί επίσης ως προστασία από τη διάβρωση.
Με το πέρασμα του χρόνου - το λάδι κινητήρα αρχίζει να χάνει τις ιδιότητές του. Υποβάλλεται σε αλλαγές θερμοκρασίας, παγιδεύει βρωμιές και μεταλλικά ρινίσματα από τα εξαρτήματα φθοράς. Επιδεινώστε τις λιπαντικές ιδιότητες.
Όταν πρέπει να αλλάξετε το λάδι?
Η εμπειρία παρουσιάζει κυματομορφές από 10 000 έως 20 000 χιλιόμετρα (ανάλογα με το πετρέλαιο).
Κατά την αλλαγή του πετρελαίου, θα πρέπει επίσης να επενδύσουμε σε ένα νέο oil filter.
TIMING
Η αλλαγή του χρονισμού είναι μια λειτουργία που περιμένει - αργά ή γρήγορα - σχεδόν κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης . Η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού συνιστάται από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η συχνότητά του είναι καλύτερο να ελέγχεται στην τεχνική τεκμηρίωση. Η αντικατάσταση του χρονομέτρου πρέπει να πραγματοποιηθεί και μετά την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - μην πιστεύετε ότι ο πωλητής εξασφαλίζει ότι το έκανε πριν από ένα μήνα.
ΠΕΔΕΣ ΠΕΔΗΣΗΣ
It is difficult to determine exactly what many kilometers should replace the ΠΕΔΕΣ ΠΕΔΗΣΗΣ. Πολλά εξαρτώνται από το πώς χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο. Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται κυρίως για να ταξιδέψει στη διαδρομή, η διάρκεια ζωής των μαξιλαριών μπορεί να φθάσει τα 60 000 χλμ. Πλοήγηση κυρίως στην πόλη μπορεί να κάνει ότι φθείρεται μετά από περίπου. 30 000 km.
Εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα, αλλάζουν κάθε 30-50 χιλιάδες χιλιόμετρα τον υποτιθέμενο μέσο όρο, οι δίσκοι φρένων μπορούν να αναφερθούν ως οι δεύτεροι μπλοκ αντικατάστασης. Το κόστος ενός συνόλου μπλοκ (στον άξονα) ξεκινά με μερικές δωδεκάδες χρυσούς δίσκους που κοστίζουν πάνω από εκατό χρυσά.
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ
The air filter αποτελεί μέρος του συστήματος εισαγωγής. Συλλέγει μολυσματικούς παράγοντες που μπορεί να πάρουν μαζί με τον αέρα στον κινητήρα.
Όταν γνωρίζετε ότι ήρθε η ώρα να αγοράσετε ένα νέο φίλτρο αέρα; Ένα φθαρμένο φίλτρο αέρα μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου και την απώλεια ισχύος. Η παραμέληση αυτού του στοιχείου μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους κυλίνδρους και τα έμβολα του κινητήρα.
Ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να αντικατασταθεί κάθε 15 000 ή κάθε χρόνο ανάλογα με τον βαθμό εκμετάλλευσης. Αυτή η λειτουργία μπορεί να συνδεθεί π.χ. Η αντικατάσταση του πετρελαίου και του φίλτρου πετρελαίου oil filter. Το φίλτρο φράζει γρήγορα εάν ταξιδεύετε κυρίως γύρω από την πόλη και τα μέρη με υψηλή σκόνη.
Φίλτρο καυσίμου
Σκοπός του είναι να καθαρίσει το καύσιμο. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η μόλυνση των καυσίμων είναι συνήθως πιο επικίνδυνη στο ντίζελ από τη βενζίνη. Αυτό οφείλεται στις σχεδιαστικές λύσεις - ειδικά με εφαρμογές υψηλής πίεσης. Κυρίως στις μηχανές ανάφλεξης με σπινθήρα χρησιμοποιούνται μόνο προστατευτικά φίλτρα ματιών και μικρά φίλτρα χαρτιού ενσύρματα. Το σύρμα filterείναι εγκατεστημένο στον κινητήρα Κατά κανόνα, μεταξύ αντλίας τροφοδοσίας και εγχυτήρων. Χαρακτηρίζεται από σχετικά μεγάλη ανθεκτικότητα. Η επάρκεια καθαρισμού του καυσίμου εξαρτάται από τον τύπο του χαρτιού.
Αντικαταστήστε την πορεία μεταξύ 15 000 - 50 000 km. |