Your browser does not support JavaScript!


Τι είναι το μέλλον της Ford;

Κατά το παρελθόν έτος, έχουμε καταλήξει σε μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με σχέδια, ιδέες και έργα της Ford που υλοποιούνται. Ορισμένες από αυτές αφορούν επίσης τη Ford Transit. Θα προσπαθήσουμε να συγκεντρώσουμε αυτές τις πληροφορίες σε ένα μέρος. Πάρτε τις ζώνες σας και πηγαίνετε μαζί μας σε ένα μικρό ταξίδι στο μέλλον!



Ηλεκτρικά αυτοκίνητα



Τα μισά από τα Ford θα είναι υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2020. Το 2014, 3 μοντέλα C-max Energi, Ford Mondeo Hybrid και Ford Focus Electric εισήχθησαν σε επιλεγμένα ευρωπαϊκά δίκτυα αντιπροσώπων. Δεν λειτούργησε, για παράδειγμα, η παραγωγή του Mondeo Hybrid ξεκίνησε μόλις τον Νοέμβριο του 2014. Μέχρι το 2020 θα δαπανήσει 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να ηλεκτρίσει μέρος της γκάμας μοντέλων του. Εκείνη τη στιγμή, η Ford θα προσφέρει 13 υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα οχήματα αυτά θα καλύψουν το 40%. Προσφορές αυτού του κατασκευαστή. Το πρώτο βήμα είναι να εισαγάγουμε σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές την προαναφερόμενη Focus Electric.



Εξαρτήματα αυτοκινήτου από εκτυπωτή 3D



Η Ford προσπαθεί να εκτυπώσει 3D για ανταλλακτικά αυτοκινήτων και van. Η εταιρεία θα ξεκινήσει με spoilers, αυτά τα εξορθολογισμένα διακοσμητικά διακοσμητικά που είναι στερεωμένα στις εξωτερικές επιφάνειες των αυτοκινήτων, ώστε να φαίνονται πιο γρήγορα. Προς το παρόν, η εταιρεία δοκιμάζει ανταλλακτικά για το τμήμα της Ford Performance Racing, αλλά τα τρισδιάστατα κομμάτια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για αυτοκίνητα και φορτηγά μαζικής μεταφοράς στο μέλλον.
Η εκτύπωση 3D πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Dearborn, Michigan, χρησιμοποιώντας έναν εκτυπωτή της εταιρίας Stratasys (Ford: "ικανός να εκτυπώνει εξαρτήματα αυτοκινήτων σχεδόν οποιουδήποτε σχήματος ή μήκους").



Νέο κέντρο καινοτομίας στο Ηνωμένο Βασίλειο


Η Ford έχει επιλέξει το Ηνωμένο Βασίλειο ως την τοποθεσία για την ανάπτυξη πιο έξυπνων μεταφορών, αποκλείοντας κάθε ανησυχία για την Brexit.
Το ερευνητικό κέντρο ευρωπαϊκών έξυπνων πόλεων της μάρκας αυτοκινήτου θα εδρεύει στο Here East, το επιχειρηματικό κέντρο στο Ολυμπιακό πάρκο του Stratford, το οποίο φιλοξενεί επίσης το BT Sport, το University College του Λονδίνου και τον νεοεκλεγέντα τεχνολογικό κόμβο Plexal.
"Η εδραίωση της ταχέως αναπτυσσόμενης ομάδας μας στο επίκεντρο της καινοτομίας κινητικότητας στο Λονδίνο είναι ζωτικής σημασίας για την επιτάχυνση της μάθησης και της ανάπτυξης νέων τεχνολογιών", δήλωσε ο αντιπρόεδρος και πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
Η Ford σημείωσε πρόσφατα την εστίασή της στην τεχνολογία με τον διορισμό του επικεφαλής της μονάδας αυτοκινήτων χωρίς οδηγό, Jim Hackett, ως διευθύνων σύμβουλος σε μια διαχειριστική κίνηση.



Αυτο-οδήγηση αυτοκινήτων


Η Ford έχει ήδη βυθίσει ένα δάκτυλο ή δύο στο μέλλον. Πέρυσι, αγόρασε το Chariot, μια υπηρεσία διαμοιρασμού ποδηλάτων στο Σαν Φρανσίσκο που χρησιμοποιεί φορτηγά Ford Transit με 15 θέσεις. Φέτος, η Ford ανακοίνωσε ότι επενδύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο Argo AI, ένα εξάρτημα τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικής που ιδρύθηκε από πρώην μηχανικούς της Google και της Uber. Θα εργαστούν σε λογισμικό για το πρώτο πλήρως αυτόνομο όχημα της Ford, το οποίο η εταιρεία αναφέρει ότι θα ξεκινήσει το 2021.
Η Mark Fields, πριν από την ανάδειξη της CEO της Ford, ανακοίνωσε το 2016 ότι θα διπλασιάσει το εργατικό δυναμικό της Ford Silicon Valley και θα επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της κατά 150.000 τετραγωνικά πόδια μέχρι το τέλος του 2016. Το Field's είναι πολλά υποσχόμενα αυτόνομα οχήματα μαζικής μεταφοράς, 2021. Η Fields προσχώρησε στην Ford το 2014, από τότε που ξεκίνησε έχει δώσει προτεραιότητα στην έρευνα και την ανάπτυξη για αυτο-οδήγηση αυτοκινήτων. Η φιλοδοξία του πεδίου είναι ότι η Ford θα δημιουργήσει αυτόνομα οχήματα για τα επόμενα 100 χρόνια.


Εν ολίγοις, αυτό σημαίνει τα οχήματα χωρίς οδηγό που δεν έχουν τιμόνι ή πηδάλια και που χρησιμοποιούνται σε αστικά περιβάλλοντα. Η κινεζική εταιρεία μηχανών αναζήτησης Baidu και Ford επενδύουν συνολικά 150 εκατομμύρια δολάρια σε Velodyne LiDAR, οι οποίοι είναι οι κατασκευαστές τεχνολογίας ανίχνευσης φωτός και τεχνολογίας εξάπλωσης για τρισδιάστατη ψηφιακή απεικόνιση. Η τεχνολογία Velodyne χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό φωτογραφικών μηχανών. Αισθητήρες και φως με δέσμη λέιζερ που εκτιμούν το περιβάλλον και δημιουργούν μια οπτική χαρτογράφηση 360 μοιρών. Τα οχήματα χωρίς οδηγό θα είναι ακριβότερα από τα κανονικά αυτοκίνητα ή τα φορτηγά παράδοσης.


Ξέρετε ότι ... ?

Άλλα άρθρα μας σχετικά με το ιστολόγιο: