Your browser does not support JavaScript!


Το εμπόριο εξαρτημάτων - πώς φαίνεται σε διάφορα μέρη του κόσμου;


Κάθε χώρα χαρακτηρίζεται από διαφορετικούς βαθμούς ανάπτυξης, με διαφορετικά έθιμα που καθορίζονται από την ιστορία. Αυτό αντικατοπτρίζεται στον τομέα του πολιτισμού, της επιστήμης καθώς και στην οικονομία και το εμπόριο. Στο παρελθόν, το εμπόριο εξαρτιόταν από γεωγραφικές συνθήκες - κράτη με πρόσβαση στη θάλασσα ή μεγάλα ποτάμια είχαν πλεονέκτημα έναντι άλλων. Η χρήση των δυνάμεων της φύσης επιτάχυνε τη μεταφορά και επέκτεινε τις εδαφικές δυνατότητες των δυνητικών συναλλαγών. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και των μεταφορών, οι άνθρωποι ήταν σε θέση να «ξεπεράσουν» τη φύση. Η μεταφορά αλόγων ή ποταμών αντικαταστάθηκε από ταχυδρομικές υπηρεσίες. Υπήρχαν αυτοκίνητα, αεροπλάνα ή ακόμα και αεροσκάφη. Αλλά ας επικεντρωθούμε στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τι μοιάζει σήμερα με την πώληση εξαρτημάτων αυτοκινήτων σε διάφορα μέρη του κόσμου;



Αφρική


Είναι η λιγότερο ανεπτυγμένη ήπειρος όσον αφορά το εμπόριο και την τεχνολογία. Αυτή είναι μια πολύ μεγάλη αγορά για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά - είναι ευκολότερο να βρεθούν από νέα και πρωτότυπα μέρη. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων σπάνια επενδύουν σε σαλόνια με καινούργια αυτοκίνητα. Εκτός από τις πιο ανεπτυγμένες χώρες όπως η Αίγυπτος, η Νότια Αφρική και η Τυνησία. Τι μοιάζει το παραδοσιακό αφρικανικό κατάστημα με εξαρτήματα; Αυτή είναι συνήθως μια δραστηριότητα ενός ατόμου. Ο "ιδιοκτήτης καταστήματος" είναι τόσο πωλητής όσο και προμηθευτής. Οι πωλήσεις πραγματοποιούνται σε ένα περίπτερο ή σε ένα ειδικά σχεδιασμένο κομμάτι γης. Περιορίζεται συνήθως στις απευθείας πωλήσεις, χωρίς ναυτιλία.



Δίπλα σε μετρητά υπάρχει η δυνατότητα διαπραγμάτευσης. Μπορείτε να αντικαταστήσετε, για παράδειγμα, τα παντοπωλεία με σπασμένα μέρη του οχήματός σας. Η σειρά προϊόντων βρίσκεται πολύ συχνά ακριβώς μπροστά από το σπίτι του πωλητή. Έχοντας μια επιχείρηση με αξεσουάρ αυτοκινήτων διατηρεί σταθερά μια υψηλή κοινωνική θέση. Μπορούν να αντέξουν οικονομικά τους πλουσιότερους κατοίκους της πόλης ή τους μεσαίους επιχειρηματίες στις μεγαλύτερες πόλεις. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι όλα εξαρτώνται από τη συγκεκριμένη κατάσταση. Στην Αίγυπτο, η πώληση φαίνεται διαφορετική από την Αιθιοπία ή τη Μαδαγασκάρη



Μικρά Ασία



Σε αυτή την περιοχή τα καταστήματα μοιάζουν πολύ παρόμοια. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έχει αντιπροσωπευτική λειτουργία. Ντυμένος με ένα κοστούμι, ένα πουκάμισο και μια ιδιαίτερη μακρά γραβάτα καλωσορίζει πιθανούς πελάτες ήδη στο κατώφλι του καταστήματός τους. Περιτριγυρισμένο από ένα πλήθος εξαρτημάτων με θέα, με διάφορα καπάκια, φλάντζες και βίδες, ενθαρρύνεται η ποιότητα των προϊόντων. Ως αποτέλεσμα, ο πελάτης έξω από τα απαραίτητα μέρη παίρνει μαζί του μερικά ακόμα gadgets. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι καμία χώρα στον κόσμο της Ford Transit δεν λατρεύεται σε αυτό το μέρος του κόσμου. Chrome καθρέφτες; Χαμηλή αναστολή; Custom τροχούς alu; Πλούσια καθίσματα; Δεκάδες φώτα στο σώμα του οχήματος; Στην Τουρκία τέτοια πράγματα είναι κοινό ψωμί. Επιπλέον, η πλειοψηφία των εξαρτημάτων κατασκευάζονται σε αυτό το μέρος του κόσμου, οπότε υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός ανταλλακτικών και αξεσουάρ. Η επιλογή είναι σχεδόν τόσο μεγάλη όσο το κατάστημά μας! Αγοράζοντας στην περιοχή - Μην ξεχάσετε τις διαπραγματεύσεις. Οι τιμές στα ράφια των καταστημάτων είναι συχνά υπερτιμημένες, και οι πωλητές είναι καλά εκπαιδευμένοι στις διαπραγματεύσεις! Για ορισμένους, η έλλειψη διαπραγμάτευσης μπορεί να αντιμετωπιστεί ως αδίκημα!



Κεντρική Ευρώπη


Οι σταθερές πωλήσεις στην περιοχή αυτή χάνουν αργά τη σημασία τους. Χάρη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στον χώρο Σένγκεν - τα σύνορα έχουν χάσει τη σημασία τους. Αυτό καθιστά εύκολο το ταξίδι και τις επιχειρήσεις. Ως εκ τούτου, εταιρείες από την περιοχή αυτή διευρύνουν συχνά τις δραστηριότητές τους και την εδαφική τους εμβέλεια σε ολόκληρη την Ευρώπη ή τουλάχιστον ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το Κέντρο Διαμετακόμισης. Με την πάροδο του χρόνου έχει σημειωθεί πρόοδος - εκτός από τις στατικές πωλήσεις, έχουν επίσης αναπτυχθεί πωλήσεις αλληλογραφίας. Το μικρό κατάστημα έχει αντικατασταθεί από ένα μεγάλο περιοδικό. Ένας απλός ιστότοπος έχει αντικατασταθεί από ένα εκτεταμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η προσέγγιση στον πελάτη είναι επαγγελματική και γρήγορη. Ο πελάτης επιθυμεί να δέχεται γρήγορα παραγγελίες, να στέλνει τα αγαθά και να παραδίδει γρήγορα. Τα έτη πρακτικής ήταν σε θέση να ελαχιστοποιήσουν το περιθώριο σφάλματος στο μηδέν και να βελτιστοποιήσουν την ίδια την αγοραστική διαδικασία. Το Διαδίκτυο είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός, επειδή υπάρχει η μεγαλύτερη επιλογή των τμημάτων. Οι προσφερόμενες τιμές πρέπει να είναι πολύ ανταγωνιστικές - οι φθηνότερες. Οι εταιρείες στην περιοχή αυτή που είναι στην αγορά συνδέουν επίσης τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων σε κοινωνικά μέσα, σε φόρουμ στο διαδίκτυο ή σε διάφορα είδη συγκεντρώσεων.



Φυσικά - κάθε κατάστημα είναι διαφορετικό το ένα από το άλλο, κάθε κράτος αναπτύσσεται σε διαφορετικό βαθμό - έτσι το κείμενο είναι κάποια απλούστευση. Παρακαλούμε να το μεταχειριστείτε με αλεύρι αλατιού (εκτός από το μέρος σχετικά με το κέντρο διαμετακόμισης).


Ξέρετε ότι ... ?

Άλλα άρθρα μας σχετικά με το ιστολόγιο: