ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ! ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥ!
Πολλοί οδηγοί ξεχνούν την σωστή εξασφάλιση του αυτοκινήτου τους από το χειμώνα. Κατά συνέπεια, αντιμετωπίζουν προβλήματα στο δρόμο τους να πυροδοτούν ένα αυτοκίνητο και ακόμη και να μπαίνουν μέσα. Επιπλέον, οι δρόμοι γεμίζουν με αλάτι, λάσπη, άμμο ή χιόνι, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο για τα αγαπημένα μας οχήματα.
Ο βασικός όλεθρος με τον οποίο αγωνίζεται ο χειριστής του χειμώνα είναι το πρόβλημα της πυροδότησης ενός αυτοκινήτου. Πού είναι τα θεμέλιά του; Συνήθως οι κύριοι ένοχοι είναι η μπαταρία (και ο ιδιοκτήτης της). Αποτελείται από χημικά ηλεκτρικά κύτταρα, τα οποία υπό την επίδραση της χαμηλής θερμοκρασίας χάνουν την ικανότητά τους να τροφοδοτούν ηλεκτρική ενέργεια. Η μπαταρία είναι ακριβώς η απώλεια χωρητικότητας. Για παράδειγμα, στους 0 ° C, η μπαταρία μειώνει τη χωρητικότητά της στο 80% της τιμής που είχε στους 25 ° C. Σε κρίσιμες περιπτώσεις, η χωρητικότητα μιας αποδοτικής μπαταρίας μπορεί να φτάσει σε μηδενικές ώρες. Τότε δεν θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε ενέργεια ακόμα και στον εσωτερικό φωτισμό της καμπίνας. Όταν τα θερμόμετρα δείχνουν πτώση κάτω από -20 ° C, η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι παρόμοια με την χωρητικότητα της μπαταρίας του παλαιού φορητού υπολογιστή. Το μέγιστο ρεύμα που μπορούμε να κατεβάσουμε μειώνεται σημαντικά.
Η πιο συνηθισμένη και αποτελεσματική πρακτική είναι να μεταφέρετε την μπαταρία σε ένα ζεστό δωμάτιο (ή ένα πρόσθετο κάλυμμα με κουβέρτα). Μπορεί να φορτιστεί τη στιγμή χρησιμοποιώντας έναν ανορθωτή, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο. Επιπλέον, μην ξεχνάτε να πιέζετε το συμπλέκτη κατά τη διάρκεια της εκτόξευσης για να βοηθήσετε τον εκκινητή. Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι οι περισσότερες από τις συσκευές στο αυτοκίνητό μας χρειάζονται ηλεκτρική ενέργεια για τη λειτουργία τους και τις καταναλώνουν συνεχώς - από τους προβολείς, τους υαλοκαθαριστήρες, μέχρι τον συναγερμό αυτοκινήτου. Μερικοί παραμένουν ενεργοί ακόμη και μετά την αφαίρεση του κλειδιού και ίσως χρειαστεί να αντικατασταθούν πριν από την εποχή. Θυμηθείτε ότι τα προβλήματα με την πυροδότηση ενός αυτοκινήτου είναι ένα σήμα για περαιτέρω διάγνωση από έναν ειδικό.
Πολλοί άνθρωποι έχουν προβλήματα κατάψυξης των χειρολαβών των θυρών και των κλειδαριών στην πόρτα και τον κορμό. Η πρόληψη αυτής της κατάστασης μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε υδρόφοβο (παράγοντα εκτόπισης νερού). Ωστόσο, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προληπτικά. Εάν τα προβλήματα αυτού του είδους επαναληφθούν - τότε αξίζει να εξεταστεί η επένδυση σε νέα μέρη ή υποκατάστατα υψηλής ποιότητας. Από την πλευρά του, μπορούμε ακόμη και να λιπαίνουμε τις κλειδαριές και να λιπαίνουμε τα παρεμβύσματα με γλυκερίνη ή βαζελίνη.
Ο πραγματικός όλεθρος είναι επίσης οι υαλοκαθαριστήρες. Μετά το φθινόπωρο της έντονης βροχής και των υαλοκαθαριστήρων, οι ειδικοί προτείνουν την αντικατάσταση των λεπίδων των υαλοκαθαριστήρων. Ειδικά ότι έρχεται το χειμώνα, οι χαμηλές θερμοκρασίες και οι χιονοπτώσεις μπορεί να επηρεάσουν τη διάρκεια ζωής τους. Το χειμώνα, στο δρόμο υπάρχει άμμος και αλάτι, τα οποία στη συνέχεια προσγειώνονται στα παράθυρα του αυτοκινήτου μας. Είναι επιβλαβείς τόσο για τους υαλοκαθαριστήρες όσο και για το παρμπρίζ. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι σημαντικό να καθαρίζετε τακτικά το παρμπρίζ και τα ελαστικά στοιχεία των υαλοκαθαριστήρων μας. Σε στάσεις κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου παγετού - αξίζει να σηκώσετε τους υαλοκαθαριστήρες προς τα επάνω. Πάντα βεβαιωθείτε ότι τα πτερύγια των υαλοκαθαριστήρων του παρμπρίζ δεν παγώνουν στο παρμπρίζ πριν οδηγείτε, ειδικά μετά από μια μακρά στάση το χειμώνα. Προσπαθώντας να τρέξετε τους παγωμένους που έχουν κολλήσει έντονα πάνω στους υαλοκαθαριστήρες μπορεί, για παράδειγμα, να προκαλέσει την εμφύσηση μιας ασφάλειας στην κυκλωματική τους κατεύθυνση και ακόμη χειρότερες συνέπειες.
Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι η αγορά υγρού πλύσης χειμώνα και υγρού φρένων! Το υγρό πλύσης χειμώνα είναι ένας βασικός εξοπλισμός για κάθε οδηγό το χειμώνα. Είναι αυτός που παρέχει άνεση σε δύσκολες συνθήκες. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει υγρό με υψηλή θερμοκρασία κατάψυξης στη δεξαμενή υγρού πλύσης! Ένα παρόμοιο θέμα ισχύει για το υγρό φρένων. Όπως γνωρίζει όλοι - το χειμώνα, η γραμμή πέδησης επεκτείνεται. Αυτό μεταφράζεται σε σκούπισμα των τακάτων φρένων και τέντωμα ολόκληρου του συστήματος πέδησης! Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για δίσκο ή τύμπανο! Βεβαιωθείτε ότι η στάθμη υγρού φρένων παραμένει σε υψηλό επίπεδο! Μπορείτε να παραγγείλετε αυτά τα αντικείμενα αμέσως, στο κατάστημά μας! |