ΕΥΡΩΠΗ κατά ΗΠΑ
Η Ευρώπη με τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι διαφορετική γεωγραφική, πολιτική, ιστορία ή ακόμα και πολιτισμός. Η προσέγγιση της ελευθερίας, το δικαίωμα στο όπλο και φυσικά η κινητοποίηση είναι τελείως διαφορετική! Ενώ η Ευρώπη υιοθετεί περαιτέρω κανονισμούς για τις εκπομπές καυσαερίων, οι ΗΠΑ αναπτύσσουν την αγορά για μεγάλες βενζινοκινητήρες. Ενώ η Ευρώπη ονομάζει φορτηγά οχήματα με φορτηγά, οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν τον όρο "trucks".
 
Ενώ η Ευρώπη από τη δεκαετία του 1960 κυριαρχείται από το Transit Fords, στις Ηνωμένες Πολιτείες η Ford E-Series (Ecoline) βασίλευε να ανταγωνιστεί το Chevrolet Corvair van. Η διαμετακόμιση στην Ευρώπη αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα, κυριαρχώντας σε νέες αγορές. Το 2014, η Ford στις Ηνωμένες Πολιτείες έδωσε επίσημες πληροφορίες σχετικά με την αντικατάσταση της Ford E (η οποία ονομάζεται επίσης το Club Wagon) - η Ford Transit, η οποία έχει τις ρίζες της στην Ευρώπη. Ήταν μια ενδιαφέρουσα κίνηση, γιατί το Ecoline για 35 χρόνια ήταν το πιο πωλημένο μοντέλο στο τμήμα του "πλήρους φορτηγού van" στις ΗΠΑ. Ωστόσο, η βελτίωση των οχημάτων από άλλες ανησυχίες ανάγκασαν τη Ford να κινηθεί προς μια μεγάλη ευρωπαϊκή παράδοση. Οι πρώτες επίσημες πληροφορίες σχετικά με τις διαφορές στα οχήματα αυτά ήταν ενδιαφέρουσες. Η Ford Transit με έναν κινητήρα EcoBoost® 3,5 λίτρων ήταν 42% πιο οικονομικός από το τελευταίο μοντέλο Ecoline. Αυτό υποδείχθηκε από την αποτελεσματικότητα των κινητήρων καθώς και από τις δοκιμές οικονομίας καυσίμου. Επιπλέον, το μεγαλύτερο Transit είχε 75% περισσότερη χωρητικότητα από το μεγαλύτερο Ford Ecoline. Δεν υπήρχε επίσης διαφορά στην εξωτερική εμφάνιση - η σειρά Ford E αφορούσε παλαιότερα, γωνιακά μοντέλα. Με τη σειρά της, η Ford Transit ήδη προσεγγίζει το μοντέρνο σχεδιασμό και το αεροδυναμικό σχήμα.
 
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι και τα δύο οχήματα παράγουν και πωλούν οχήματα με το ίδιο όνομα, έχουν κάποιες διαφορές. Θα προσπαθήσουμε να τα παρουσιάσουμε στα μοντέλα από το έτος 2017/2018.
Ford Transit in USA
Το έτος 2018 στις ΗΠΑ πωλείται σε τέσσερις παραλλαγές - Transit 150, Transit 250, Transit 350, Transit 350 Heavy-Duty. Φυσικά, αυτές οι παραλλαγές εμφανίζονται σε διάφορες παραλλαγές και εκδόσεις - χαμηλό δάπεδο, με τρία διαφορετικά ύψη, οροφή, διαφορετικό αριθμό καθισμάτων (από 8 έως 15) κλπ.
  
Το μεταφορικό φορτηγό Transit από το 2018 διατίθεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες: τον παραδοσιακό κινητήρα 3.7L Ti-VCT V6 με 275 ίππους (με ροπή 352,63 Nm), καθώς και τον κινητήρα 3.5L EcoBoost® V6 που επιτυγχάνει την καλύτερη ροπή στρέψης σε επίπεδο 542 Nm (και ισχύς περίπου 310 hp). Η τρίτη επιλογή είναι ένας πεντακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με άμεση έγχυση 3.2L I-5 Power Stroke® Turbo Diesel με 185 ίππους. Αυτές οι μονάδες είναι πολύ μεγαλύτερες και ισχυρότερες από τις μηχανές που χρησιμοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό οφείλεται στα πρότυπα εκπομπών (συμπεριλαμβανομένου του Euro 6), αλλά και στην αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου. Ακόμη και πριν από την εισαγωγή κανονισμών και περιορισμών, χρησιμοποιήθηκαν κινητήρες με χαμηλότερη ισχύ. Για λόγους σύγκρισης αξίζει να αναφερθούν οι μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν στην τελευταία γραμμή Ecoline. Το βασικό μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα V8 4.6-λίτρων με 225 hp. Επίσης, ήταν δυνατή η αναβάθμιση σε μονάδα V8 5,4 λίτρων με ισχύ 255 ίππων
 
Ανεξάρτητα από την επιλεγμένη έκδοση, το American Transit διαθέτει μια αυτόματη μετάδοση SelectShift με 6 ταχυτήτων. Από το 2018, οι μεταγενέστερες εκδόσεις της American Transit (όχι μόνο για τη μεταφορά ανθρώπων) θα είναι εξοπλισμένες με βήματα για να προχωρήσουμε. Αυτή είναι μια μικρή αλλαγή, αλλά μπορείτε να δείτε μια σαφή τάση που γεννήθηκε στις εκδόσεις λεωφορείων και επίσης πηγαίνει στα οχήματα παράδοσης. Η τελευταία διαφορά είναι η χρήση της τεχνολογίας "Battery Guard". Αυτό είναι λογισμικό που φροντίζει για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Μπορείτε να ορίσετε διαφορετικούς τρόπους χρήσης ενέργειας όταν ο κινητήρας δεν είναι ενεργοποιημένος. Αυτή η τεχνολογία δεν υπάρχει στα ευρωπαϊκά μοντέλα, αλλά αυτά έχουν αρκετές καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας και του ελέγχου.
FORD TRANSIT ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Οι νομικοί κανονισμοί ανάγκασαν τους κατασκευαστές να κάνουν πολλές αλλαγές για να μειώσουν τις τοξίνες και τους καυσαερίων. Αυτό ισχύει τόσο για τις μονάδες κίνησης όσο και για τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται - Smart Regenerative Charging, Acceleration Control και Auto-Start-Stop. Αλλά ας ξεκινήσουμε με την καρδιά, αυτή είναι η μηχανή.

Το νέο 2.0 EcoBlue turbodiesel (υπερσύνδεσμος) αντικατέστησε τη μονάδα Duratorq 2,2 TDCi. Διατίθεται σήμερα σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές: 105, 130 και 170 hp. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά τη χρήση αυτού του τύπου μονάδων είναι 6.7L ανά 100 km. Μπορείτε να δείτε εδώ μια σαφή διαφορά από τις μονάδες στην αμερικανική αγορά - τόσο από την άποψη του όγκου κυλίνδρων, της οικολογίας, της οικονομίας οδήγησης, ή ακόμα και της εξουσίας. Ωστόσο, για τους κινητήρες Duratorq, το EcoBlue παρέχει περισσότερη ισχύ, περισσότερη ροπή και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Οι λάτρεις των κινητήρων θα πρέπει να ξεφύγουν με τη γεύση (ή να φέρουν ένα όχημα από τις ΗΠΑ). Ο κινητήρας συμπληρώνεται με ένα σύστημα μετάδοσης SelectShift με 6 ταχυτήτων - το ίδιο με αυτό των αμερικανικών μοντέλων.
Η εξωτερική εμφάνιση και στις δύο αγορές έχει ενοποιηθεί. Στο μπροστινό μέρος του οχήματος υπάρχει μια χαρακτηριστική σχάρα. Με τη σειρά τους, τα ζητήματα καθρεπτών, βημάτων, πρόσθετων φώτων ή τύπων θυρών εξαρτώνται από τις ατομικές προσδοκίες του αγοραστή. Το Ford Transit είναι ένα φορτηγό με απεριόριστο αριθμό επιλογών. Ωστόσο, οι τροποποιήσεις αυτές είναι πολύ παρόμοιες στις δύο αγορές, αν όχι ταυτόσημες.
Ως περιέργεια, αξίζει να αναφερθεί ότι το ευρωπαϊκό μοντέλο είναι εξοπλισμένο, ως πρότυπο, με το σύστημα ανεφοδιασμού καυσίμου Easy-Fuel χωρίς παραδοσιακό φελλό καυσίμου. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η λύση δεν βρίσκεται ακόμη στις ΗΠΑ.
 
Χάρη στη χρήση της τεχνολογίας Smart Regenerative Charging, η μπαταρία φορτίζεται μόνο όταν χρειάζεται. Αυτό εξαλείφει τη δυνατότητα επαναφόρτωσης μιας φορτισμένης μπαταρίας και περιττής απώλειας καυσίμου. Η λειτουργία Auto-Start-Stop σάς επιτρέπει να μειώσετε την κατανάλωση καυσίμων στην πόλη. Όταν σταματάει στα φανάρια, το όχημα μεταβαίνει σε ουδέτερο σημείο. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να σβήσει αυτόματα τον κινητήρα, ενώ τροφοδοτεί τα φώτα, το ραδιόφωνο και τον κλιματισμό. Για να μετακινήσετε, απλά πατήστε το συμπλέκτη και το σύστημα θα ξεκινήσει ξανά από την αρχή. Μια άλλη ευκολία είναι η τεχνολογία ελέγχου επιτάχυνσης. Το όχημα αναλύει το στυλ οδήγησης καθώς και τις εξωτερικές καιρικές συνθήκες για να ρυθμίσει την πίεση πέδησης ή την ισχύ που μεταδίδεται στους τροχούς, αντίστοιχα. Όλες αυτές οι τεχνολογίες έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την αποδοτικότητα της οικονομίας καυσίμου και την έμμεση, θετική επίδραση στο φυσικό περιβάλλον. Περιλαμβάνουν ολόκληρο το φάσμα των τεχνολογιών ασφαλείας, το οποίο είναι αφιερωμένο σε ξεχωριστή θέση blog.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ Ή ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ FORD - ΤΙ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ?
Οι τάσεις και οι τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας (που επιβάλλονται από νομικούς κανόνες) κινούνται εντελώς διαφορετικά. Η Ευρώπη επικεντρώνεται στην οικολογία, στην ανάπτυξη υβριδικών μονάδων, ενώ οι Αμερικανοί παραμένουν πιστοί στην παράδοση των μεγάλων κινητήρων καύσης. Κάθε λύση έχει τα υπέρ και τα κατά της. Το ένα αφορά την εξοικονόμηση και την οικολογία, και ένα άλλο για το βρυχηθμό και τη δύναμη του κινητήρα. Σε ποιο κύκλο ανήκετε; Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε δημοσκόπηση του facebook! Η επιλογή είναι απλή. Η επιλογή είναι δική σου! |