Your browser does not support JavaScript!


Ο καλύτερος κινητήρας Ford Transit στην ιστορία

Η Ford Transit παράγεται συνεχώς από το 1965. Για περισσότερα από 50 χρόνια, 8 γενιές Ford Transit και χιλιάδες διαθέσιμες εκδόσεις και τύποι αμαξώματος έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά. Μια μεγάλη επανάσταση σημειώθηκε επίσης στη μονάδα του κινητήρα. Το Ford Transit από τη δημιουργία του ήταν διαθέσιμο σε διαφορετικές εκδόσεις με περισσότερους από 30 διαφορετικούς κινητήρες. Ποιος κινητήρας Ford Transit ήταν ο καλύτερος;


Ιστορικό κινητήρων Ford Transit


Το πρώτο Ford Transit van είχε έναν κινητήρα 1.3 T Taunus V4, δανεισμένος από τη γερμανική Ford Taunus Transit. Διατέθηκε επίσης σε εκδόσεις 1.5l και 1.7l. Οι μηχανικοί της Ford στο Ηνωμένο Βασίλειο αποφάσισαν να αυξήσουν τη χωρητικότητά τους, προσφέροντας τους κινητήρες V4 Essex με 1.7l, 2.0l και V6 3.0 για το Transit MK1. Εναλλακτική επιλογή ήταν ο πετρελαιοκινητήρας Perkins ή η York.



Πώς αξιολογούμε αυτές τις μηχανές τώρα; Πολλοί από αυτούς εργάζονται μέχρι τώρα! Αξίζει να σημειωθεί ότι το Transit MK1 χρησιμοποιήθηκε για το 95% των ληστειών τραπεζών κατά την περίοδο αυτή. Η αστυνομία τόνισε ότι η Transit είναι σε θέση να φτάσει στην ταχύτητα ενός επιβατικού αυτοκινήτου με σημαντικά αυξημένο χώρο φόρτωσης. Δημιούργησε ένα εκρηκτικό μείγμα! Οι κινητήρες Ford Transit ήταν αξιόπιστοι, αποδοτικοί και μπροστά από το χρόνο τους. Τον Αύγουστο του 1977, εμφανίστηκε η έκδοση Ford Transit 1978 1/2, κοινώς γνωστή ως Transit MK2. Αυτό διευρύνει το φάσμα των κινητήρων με βενζινοκινητήρες Pinto 1.6 / 2.0 και Cologne V6 2.8 ή Essex V6 3.0 μονάδες. Μεταξύ των πετρελαιοκινητήρων, η μονάδα Υόρκης των 2,4 λίτρων εξακολουθούσε να κυριαρχεί. Για σύγκριση - για την αυστραλιανή αγορά την ίδια στιγμή χτυπήσει τον κινητήρα V6 4.1l. Νέες παραλλαγές του κινητήρα εμφανίστηκαν επίσης με την εισαγωγή νέων μοντέλων. Οι 2.3L Duratec και Duratorq TDCi κινητήρες σε παραλλαγές 2.2l, 2.4l και 3.2l ήταν οι πιο δημοφιλείς στην Ευρώπη. Η ευρωπαϊκή αγορά παραδόθηκε κυρίως από φορτηγά με κινητήρες TDCI, τα οποία προσφέρουν υψηλή ανθεκτικότητα, σχετικά χαμηλό επίπεδο καύσης και λειτουργία χωρίς αστοχία.



Κινητήρες Ford Transit στην τρέχουσα προσφορά


Η πολιτική της Ford επικεντρώνεται στην υποστήριξη των νέων τεχνολογιών και στην προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα σε λίγα χρόνια μπορούμε να περιμένουμε ότι όλα τα αυτοκίνητα της Ford (και τα φορτηγά) θα έχουν ηλεκτροκινητήρες. Το παρόν είναι ελαφρώς διαφορετικό. Νέοι κινητήρες 2.0 λίτρων EcoBlue εισήχθησαν στην ευρωπαϊκή αγορά.



Κάθε παραλλαγή είναι από μερικές έως μια ντουζίνα HP πιο ισχυρή από τον προκάτοχό της 2.2 TDCi. Η ροπή είναι επίσης υψηλότερη. Τα μπεκ ψεκασμού κατά τη διάρκεια ενός κύκλου καύσης (διαρκεί ένα κλάσμα ενός δευτερολέπτου) κάνουν 6 ενέσεις καυσίμου στον κινητήρα πεπιεσμένου αέρα στον κύλινδρο. Οι μηχανές EcoBlue προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 15% σε σχέση με τη μονάδα που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν, ωστόσο απαιτούν την πλήρωση της δεξαμενής AdBlue σύμφωνα με τους κανονισμούς Euro 6.


Ο πιο ισχυρός κινητήρας Ford Transit

Υπήρξαν μερικά εξαιρετικά αντίγραφα της Ford Transit με μη τυποποιημένους κινητήρες, συνήθως δανεισμένα από άλλα αυτοκίνητα. Το 1971, το SuperVan έκανε ντεμπούτο με έναν κινητήρα V8, που παράγει ισχύ γύρω στα 400 hp.



Ο διάδοχός του, το SuperVan II, έλαβε έναν κινητήρα DFL της Cosworth με μέγιστη ταχύτητα 178 μίλια ανά ώρα. Το 1994, η Ford παρουσίασε το τελευταίο SuperVan με τη μονάδα Cosworth HB. Με τον καιρό, ο κινητήρας άλλαξε στο πιο πρακτικό Ford-Cosworth Pro Sports 3000 V6 με 295 ίππους.


Το 2011, η Ford παρουσίασε το μοντέλο Transit SuperSportVan με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Duratorq 3.2, που παράγει ισχύ στα 198 hp. Την ίδια χρονιά, το Drift Bus ξεκίνησε με κινητήρα BMW M5 V8 με περίπου. 440 HP!



Και τι κατά τη γνώμη σας ήταν ο καλύτερος κινητήρας της Ford Transit στην ιστορία;


Ξέρετε ότι ... ?

Άλλα άρθρα μας σχετικά με το ιστολόγιο: