Your browser does not support JavaScript!


Ford Transit Trail - φορτηγό παράδοσης εκτός δρόμου

Η Ford φημίζεται για τις ενδιαφέρουσες εκδόσεις των φορτηγών της. Μόλις δημιουργήθηκαν τα SuperVans ως μέρος της προώθησης, τώρα το Transity Trail με τέσσερις διαδρομές είναι διαθέσιμο για γενική διανομή. Ήδη με την πρώτη ματιά, μπορείτε να παρατηρήσετε κάποιες διαφορές από την παραδοσιακή έκδοση, με κίνηση σε έναν άξονα. Υπάρχει μια τεράστια μάσκα στο μπροστινό μέρος του οχήματος, φόρος τιμής στο Ford Raptor. Κάτω από το καπό είναι κρυμμένος ο κινητήρας 2.0 TDCI, που παράγει εντυπωσιακά 185 HP. Το Transit Trail δημιουργήθηκε για τους πιο απαιτητικούς πελάτες που αναζητούν μια ενδιαφέρουσα βάση για ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο ή που μετακινούνται σε δύσκολες, ορεινές συνθήκες σε καθημερινή βάση. Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (mLSD) και οι όμορφες ζάντες 16 ιντσών σε ελαστικά εκτός δρόμου είναι χρήσιμα εδώ. Σε ποιους απευθύνεται το Transit Trail; Αξίζει να πληρώσετε περισσότερα για ένα φορτηγό εκτός δρόμου;


Transit Trail πτήση

Transit Trail - πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα


Οι ενδιαφέρουσες ανέσεις που διακρίνουν το Transit Trail από την παραδοσιακή έκδοση περιλαμβάνουν:
- μια μεγάλη οθόνη πολυμέσων που βρίσκεται στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό,
- κομψά, δερμάτινα καθίσματα (δυστυχώς με μικρό εύρος ρύθμισης),
- κάμερα οπισθοπορείας που ενεργοποιείται αυτόματα μετά την αλλαγή ταχύτητας,
- άνεση οδήγησης έως και 90 km/h (αργότερα γίνεται δυνατός),
- πολλές ενδιαφέρουσες τεχνολογίες: σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, βοηθός τροχιάς, ανίχνευση πεζών,
- έξυπνο σύστημα ανάρτησης που προσαρμόζεται στο βάρος και τη διάταξη των αντικειμένων στον χώρο φόρτωσης.


Transit Trail οθόνη

Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε αυτό το βαν σε συνθήκες αστικού, πίστας και εκτός δρόμου. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι, ωστόσο, λειτουργεί καλύτερα σε καθημερινές δραστηριότητες - μεταφορά δεμάτων, εκφόρτωση αντικειμένων, οδήγηση σε αστικές συνθήκες και μεταξύ πόλεων. Η κίνηση 4x4 δυστυχώς επέβαλε κάποιες αδυναμίες αυτού του οχήματος. Πρώτα απ 'όλα, γίνεται πολύ θορυβώδης στην καμπίνα του οδηγού όταν οδηγείτε πάνω από 100 km/h. Ένα άλλο μειονέκτημα είναι το μη διαισθητικό, κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο δεν κάνει μεγάλη διαφορά σε μεγάλες διαδρομές, αλλά μπορεί να κουραστεί όταν οδηγείτε στην πόλη.


Ξέρετε ότι ... ?

Άλλα άρθρα μας σχετικά με το ιστολόγιο: