Η Citroen είναι σήμερα ένας από τους πέντε πιο δημοφιλείς κατασκευαστές van στην Ευρώπη. Παρά το γεγονός ότι το όχημα βασίζεται στην ίδια δομή με τα φορτηγά ανταγωνιστικών μαρκών, το Citroen Jumper έχει αρκετά ξεχωριστά στοιχεία που δίνουν τον χαρακτήρα του. Αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν σε καλά αποτελέσματα πωλήσεων. Ο καινοτόμος εξωτερικός σχεδιασμός αξίζει ιδιαίτερη προσοχή. Στη Μεγάλη Βρετανία, το Jumper είναι γνωστό ως Citroen Relay.
Τα πρώτα μοντέλα των εμπορικών οχημάτων της Citroën εμφανίστηκαν στην παγκόσμια αγορά κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου. Ήδη το 1928, η εταιρεία δημιούργησε ένα Citroen C4 VAN, το οποίο έχει πολύ λίγα κοινά με το C4 μοντέλο που γνωρίζουμε σήμερα. Ωστόσο, ήταν εξοπλισμένο με ένα μεγάλο, ενσωματωμένο κορμό, το οποίο επέτρεπε τη μεταφορά διαφόρων τύπων αγαθών. Η Citroen ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές στον κόσμο για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών για έναν βέλτιστο χώρο φόρτωσης. Το όχημα τροφοδοτήθηκε από κινητήρα 9 λίτρων. Το φορτηγό C4 διατίθεται σε 17 διαφορετικές εκδόσεις, επιτρέποντας τη μεταφορά εμπορευμάτων μέχρι 1200 κιλά. Το 1939, η εταιρεία κυκλοφόρησε το μοντέλο TUB / TUC, το οποίο έγινε πρόδρομος για το εικονικό μοντέλο H van.
Το 1947, η Citroen H van έκανε το ντεμπούτο της στην ευρωπαϊκή αγορά με μπροστινή κίνηση. Ήταν μια νέα λύση, η οποία υιοθετήθηκε αργότερα σε όλο τον κόσμο. H van συναντήθηκε με μεγάλη αναγνώριση και μέχρι σήμερα μπορείτε να συναντήσετε ανανεωμένα αντίγραφα εργασίας αυτού του οχήματος. Κατά τις επόμενες δεκαετίες, η Citroen εισήγαγε περαιτέρω παραλλαγές εμπορικών οχημάτων - Citroën Type 23 με χωρητικότητα φορτίου 1500 kg ή 2CV MINI-VAN που πωλήθηκε σε 1.2 εκατομμύρια αντίτυπα. Η μεγαλύτερη σημαντική ανακάλυψη, ωστόσο, ήταν η εισαγωγή του μεγάλου μεγέθους Citroen Jumper van.