Your browser does not support JavaScript!


Ερωτήσεις και απαντήσεις Transit Center

  • Γιατί αποστολή είναι τόσο ακριβή;

    Η αποστολή μερικές φορές μπορεί να είναι ακριβότερη από όσο αναγράφεται στην ιστοσελιδα μας. Αυτό διότι ενδέχεται το δέμα να είναι ελαφρύ αλλά είναι μεγάλου μεγέθους. Για παράδειγμα ένα πηχάκι βάρους 0.5 κιλών και μήκος 1.5 μετρου. Για τον μεταφορέα μετράει.
  • Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών;

    Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον μεταφορέα. Αν είναι GLS/UPS (5 – 9 εργάσιμες μέρες), αν είναι όμως Kuehne Nagel/Raben (8 – 14 εργάσιμες μέρες).
  • Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία;

    Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω PayPal, πληρωμή με κάρτα ή μέσω παραδοσιακή τραπεζική μεταφορά.
  • Μπορώ να σας πάρω τηλέφωνο;

    Δυστυχώς δεν έχουμε τηλεφωνική γραμμή στην ελληνική γλώσσα. Μπορείτε όμως να επκοινωνησέτε μαζι μας μέσω εμαιλ info@transitcenter.gr. Οι υπάλληλοι μας θα απαντήσουν λεπτομερώς στις ερωτήσεις σας.
  • Τι να κάνω όταν ένα ανταλλακτικό δεν ταιριάζει;

    Αν ένα ανταλλακτικό δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητό σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελάτων και συμπληρώστε τη δήλωση επιστροφής που περιέχεται στους κανονισμούς της §9.1
  • Πώς μπορώ να προσθέσω άλλο ανταλλακτικό στην παραγγελία που έχω ήδη κάνει;

    Τα νέα ανταλλακτικά μπορείτε να προθέσετε στην παραγγελία σας μετά από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελάτων – όσο η αποστολή δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα
  • Ποιος είναι ο κόστος της αποστολής;

    Τα λεπτομερή έξοδα αποστολής προς Ελλάδα θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα https://www.transitcenter.gr/shipping.php.
  • Μπορείτε να μου δώσετε το αριθμό τηλέφωνου σας;

    Δυστυχώς δεν έχουμε τηλεφωνική γραμμή στην ελληνική γλώσσα. Μπορείτε όμως να επκοινωνησέτε μαζι μας μέσω εμαιλ info@transitcenter.gr.
  • Πού βρίσκεται το δέμα μου;

    Κάθε δέμα μπορεί να εντοπιστεί στην ιστοσελίδα της GLS/UPS ή του Kuehne Nagel/Raben. Το νούμερο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό θα σας δοθεί μαζί με το email που θα σας ενημερώσει ότι το δέμα έχει αποσταλεί.
  • Μπορώ να πάρω την παραγγελία μου προσωπικά;

    o Βέβαια, κάθε παραγγελία μπορείτε να πάρετε από μας προσωπικά στην έδρα της εταιρείας Transit Center που βρίσεται στο Pędzew (Πολωνία) δίπλα στο εθνικό δρόμο 80 ανάμεσα από το Bydgoszcz και Toruń. χάρτης
  • Πού βρίσκεται η εταιρεία σας;

    Η εταιρεία Transit Center βρίσκεται στην πόλη Pędzewo (Polska) pomiędzy Toruniem, a Bydgoszczą. Pędzewo bd. 87-134 Zławieś Wielka.

    χάρτης
  • Γιατί το κοστος της αποστολής είναι μεγαλύτερο;

    o Στο συνολικό κόστο αποστολής συνυπολιγίζεται όχι μόνο το βάρος του αντικείμενου αλλά και το μεγεθος του. Όταν ένα δέμα είναι πιο μεγάλο αυξάνει και ο κόστος της αποστολής του.
  • Πότε θα λάβω την παραγγελία μου;

    Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον μεταφορέα. Αν είναι GLS/UPS (5 – 9 εργάσιμες μέρες), αν είναι όμως Kuehne Nagel/Raben ( 8 – 14 εργάσιμες μέρες).
  • Είναι δυνατή η πληρωμή κατά την παράδοση;

    Δυστυχώς στην περίπτωση του ελληνικού καταστήματος, η πληρωμή γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεση ή μέσω PayPal, πληρωμή με κάρτα.
  • Πώς μπορώ να επιστρέψω προιον;

    o Για να επιστρέψετε το προιον θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελάτων μέσω email. Θα συμπληρώσετε μία δήλωση επιστροφής που περιέχεται στους κανονισμούς της §9.1 Κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προιον εντός 14 ημερών χωρίς να υποβάλει το λόγο της επιστροφής.
  • Μπορώ να επιστρέψω ένα προιον;

    Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προιον. Για να επιστρέψετε το προιόν παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελάτων μέσω εμαιλ και συμπληρώστε τη δήλωση επιστροφής που περιέχεται στους κανονισμούς της §10.3.
  • Πότε η παραγγελία μου θα αποσταλεί;

    Η παραγγελία θα αποσταλεί την ίδια μηέρα αρκεί να πραγματοποιηθεί πριν τις 12 το μεσημέρι. Αν το δέμα είναι μεγάλο ή χρειάζεται ιδιαίτερη ετοιμασία (π.χ. διαφορικό) ο χρόνος αποστολής μπορεί να χρειαστεί μια ακόμα εργασιμη μέρα.
  • Πώς μπορώ να κάνω log in;

    o Στο κατάστημα μας μπορείτε να συνδεθείτε με δύο τρόπους. Ο πρώτος γίνεται με ένα κλικ στην πάνω δεξιά γωνία που αναγράφεται «Σύνδεση» και μετά γράφοντας τα στοιχεία εισόδου. Ο δεύτερος τρόπος είναι να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας κατά τη συμπλήρωση της παραγγελίας με την επιλογή «Δημιουργία λογαριασμού». Υπάρχει επίσης δυνατότητα να συνδεθείτε μέσω Facebook.
  • Το προιόν που διάλεξα είναι διαθέσιμο;

    o Αν δίπλα στο όνομα του προιοντος υπάρχει το πορτοκαλί κουμπί «πρόσθεσε στο καλάθι» σημαίνει πως το προιον είναι διαθέσιμο. Αν το κουμπί δεν βρίσκεται εκεί μπορείτε να γραφτείτε σε μια λίστα αναμονής. Όταν το προιον ξαναγίνει διαθέσιμο θα λάβετε ένα email.
  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Βεβαίως, κάθε παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί. Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας παρακαλούμε να επiκοινωνήσετε μαζί μας μέσω εμαιλ.
  • Μπορείτε να στείλετε ανταλλακτικά στην Ελλάδα;

    Βεβαίως, πραγματοποιούμε αγορές και στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαικές χώρες. Συνολικά έχουμε 22 μαγαζιά σε όλη την Ευρώπη.
  • Μπορώ να αλλάξω τρόπο πληρωμής;

    Έχετε δικαιωμα να αλλάξετε τρόπο πληρωμής για την παραγγελία σας. Για το σκοπό αυτό παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κεντρο εξυπηρετηση πελάτων μέσω εμαιλ info@transitcenter.gr
  • Αυτό το ανταλλακτικό θα ταιριάζει στο αυτοκίνητο μου;

    Αν χρειάζεστε πληροφορίες σχετικά με το αν κάποιο ανταλλακτικό ταιριάζει στο αυτοκινητό σας, παρακαλούμε επικοινωνήσετε με το κεντρο εξυπηρέτησης πελάτων. Οι υπάλληλοι μας θα σας δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση
Transit Center in Europe