Κατά τα έτη 1989-1994 παράχθηκε επίσης μια σύντομη έκδοση που ονομάζεται Fiat Talento, η οποία είναι ο φυσικός διάδοχος του Fiat 242. Το μεταξόνιο σε σχέση με το Ducato μειώθηκε από 2929 mm σε 2315 mm. Το όχημα ήταν διαθέσιμο σε τέσσερα διαφορετικά στυλ αμαξώματος: ένα φορτηγό, ένα λεωφορείο, ένα κλουβί και τροχόσπιτα. Το 2014, η Fiat συμφώνησε με τη Renault, με την οποία ξεκίνησε και πάλι η παραγωγή ενός σύγχρονου οχήματος παράδοσης που ονομάζεται Fiat Talento. Το φορτηγάκι παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο show Frankfurt 2016 και είχε πολλά κοινά στοιχεία με την Renault Trafic. Έτσι, η μνήμη του παλιού φορτηγού έχει ανανεωθεί, συνδυάζοντας σύγχρονες απαιτήσεις εκπομπών και σύγχρονο στυλ.
Η απόφαση αναβίωσης του Fiat Talento προέκυψε επίσης από τις αλλαγές που σημειώθηκαν στην αγορά των οχημάτων παράδοσης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε "μικρούς προμηθευτές" και συναντήθηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον από τους πελάτες. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το Ford Transit Custom το οποίο ξεκίνησε το 2012, το οποίο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φορτηγά που πωλήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά την τελευταία δεκαετία. Η λύση, η οποία δεν λειτούργησε στα τέλη του 20ού αιώνα, συναντήθηκε με μεγάλο ενδιαφέρον 20 χρόνια αργότερα. Αυτό δείχνει πολύ καλά πόσο πρόσφατα άλλαξε η αγορά εμπορικών οχημάτων.