Your browser does not support JavaScript!


Ιστορία της Ford Taunus

Το Ford Taunus Transit - ένα φορτηγό που κατασκευάστηκε αρχικά με τα ονόματα Ford FK1000 και Ford Transit 1250, μόνο στο τέλος της παραγωγής (1961) αποφασίστηκε για το όνομα Taunus Transit. Το Ford FK1000, το Taunus Transit, παρήχθη από το 1953 έως το 1965 στο εργοστάσιο της Ford στο Köln-Niehl της Γερμανίας και στις μονάδες συναρμολόγησης που βρίσκονταν στην Azambuja (Πορτογαλία) κατά τα έτη 1964-1966.

Το Ford Taunus Transit είναι ένα δίδυμο μοντέλο για το Ford Thames 400E που κατασκευάστηκε μεταξύ 1957 και 1965 στη Μεγάλη Βρετανία. Η έδρα της Ford στο Detroit, ωστόσο, δεν είδε το σημείο να αναπτύξει δύο ξεχωριστά μοντέλα και διέταξε το "Project Redcamp" για την από κοινού ανάπτυξη επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Ford Taunus Transit Replika Lotus
(fot: bonhams.com/auctions/20143/lot/257/)

Το Ford Taunus Transit έχει εμφανιστεί σε διάφορες εκδόσεις: Taunus 12M, Taunus 15M, Taunus 17M και FK1000 / 1250. Εκτός από το νέο όνομα, δεν άλλαξε πολύ στην αρχή. Το μοντέλο 1250 ήταν ακόμη εξοπλισμένο με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ενώ οι κινητήρες των 1,2 λίτρων ήταν διαθέσιμοι μόνο στις εκδόσεις Combi και Van 1000.

Τον Απρίλιο του 1962, εμφανίστηκε μια νέα έκδοση του Ford Taunus με χωρητικότητα φορτίου 800 κιλών (G1BT). Χαρακτηρίστηκε από μικρότερο μέγεθος ελαστικών και ζάντες. Το Ford Taunus G1BT είχε έναν πιο οικονομικό κινητήρα των 55 ίππων. Το Ford Taunus Transit 800 αντικατέστησε με επιτυχία τα μοντέλα 1000 και 1250, τα οποία προσφέρονται σε σχεδόν κάθε έκδοση του αμαξώματος, εκτός από την έκδοση πλαισίου διπλής καμπίνας που βασίζεται στο πλαίσιο.

Τον Σεπτέμβριο του 1963, η Ford αποφάσισε να βελτιώσει το υπάρχον μοντέλο και προσέφερε στους πελάτες της μια έκδοση του Ford Taunus Transit 1500, η ​​οποία χαρακτηρίστηκε από αυξημένο ωφέλιμο φορτίο μέχρι 1500 κιλά. Προσφέρθηκε με κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.7 λίτρων και 60 HP (Taunus 17M). Το μοντέλο 1500 εισήγαγε μια σειρά αλλαγών, συμπεριλαμβανομένων των διπλού τροχού που ήταν εξοπλισμένα με πίσω τροχούς, έλαβαν ενισχυμένο εμπρόσθιο άξονα και το σύστημα πέδησης τροποποιήθηκε.

Το Ford Taunus Transit 1500 προσφέρθηκε επίσης σε ειδική έκδοση που χαρακτηρίστηκε ως Westfalia. Αυτό το μοντέλο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα φορτηγάκι. Η Westfalia θα μπορούσε εύκολα να ανταγωνιστεί το δημοφιλές Volkswagen Transporter T1. Taunus Transit Westfalia που χαρακτηρίζεται από ανυψωμένη οροφή και εσωτερική τοποθέτηση - γεμάτη από τα πιο απαραίτητα πράγματα για το ταξίδι.

Το 1964, η Ford αποφάσισε να εκσυγχρονίσει το μοντέλο Ford Taunus Transit για τελευταία φορά και παρουσίασε ένα μοντέλο με σύστημα διπλού κυκλώματος πέδησης μαζί με ένα σερβο, έναν ιμάντα μπροστινού καθίσματος τριών σημείων και ένα σύστημα 12V με τριφασικό εναλλάκτη. Τον Δεκέμβριο του 1965 * το τελευταίο Ford Taunus Transit 1000 έφυγε από τις πύλες εργοστασίου στην Κολωνία της Γερμανίας. Τον ίδιο μήνα ξεκίνησαν οι πωλήσεις της επόμενης γενιάς Ford Transit.

Ford Taunus Transit 1965
(fot: bringatrailer.com/2016/03/29/cosmetically-restored-w-32k-kilometers-1965-ford-taunus-transit-fk-1250)

* στη νότια ευρωπαϊκή αγορά, τα μοντέλα Ford Transit Taunus δημιουργήθηκαν μέχρι τα μέσα του 1966 στο εργοστάσιο Azambuja της Πορτογαλίας.

<- Επιστροφή στο Ιστορικό Ford Transit Διαβάστε παρακάτω Ford Transit MK1 ->
 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση