Your browser does not support JavaScript!


Mercedes Sprinter I (1995–2006) – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Η πρώτη γενιά του Mercedes-Benz Sprinter, που κατασκευάστηκε από το 1995 έως το 2006, έγινε γρήγορα ένα από τα πιο εμβληματικά και ευέλικτα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη. Διαθέσιμο σε πολλές εκδόσεις μήκους και ύψους οροφής, εξυπηρετούσε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών και βιομηχανικών χρήσεων.

Διαστάσεις – Mercedes-Benz Sprinter I

Διαστάσεις Mercedes Sprinter L1H1

Mercedes Sprinter I L1H1

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης
Σύμβολο A B C D
Διάσταση (mm) 5004 2997 2365–2405 2515

L1H1

A: 5004 mm

B: 2997 mm

C: 2365–2405 mm

D: 2515 mm

Διαστάσεις Mercedes Sprinter L1H2

Mercedes Sprinter I L1H2

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης
Σύμβολο A B C D
Διάσταση (mm) 5004 2997 2591–2631 2515

L1H2

A: 5004 mm

B: 2997 mm

C: 2591–2631 mm

D: 2515 mm

Διαστάσεις Mercedes Sprinter L2H1

Mercedes Sprinter I L2H1

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης
Σύμβολο A B C D
Διάσταση (mm) 5585 3550 2365–2405 3265

L2H1

A: 5585 mm

B: 3550 mm

C: 2365–2405 mm

D: 3265 mm

Διαστάσεις Mercedes Sprinter L2H2

Mercedes Sprinter I L2H2

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης
Σύμβολο A B C D
Διάσταση (mm) 5585 3550 2591–2631 3265

L2H2

A: 5585 mm

B: 3550 mm

C: 2591–2631 mm

D: 3265 mm

Διαστάσεις Mercedes Sprinter L3H2

Mercedes Sprinter I L3H2

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης
Σύμβολο A B C D
Διάσταση (mm) 6945 4013 2591–2631 4214

L3H2

A: 6945 mm

B: 4013 mm

C: 2591–2631 mm

D: 4214 mm

Χώρος φόρτωσης και ωφέλιμο φορτίο – Mercedes-Benz Sprinter 1995

Η πρώτη γενιά του Sprinter σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει εξαιρετική χωρητικότητα και εσωτερικό όγκο σε διάφορες διαμορφώσεις. Από το συμπαγές L1H1 έως το L3H2 με μεγάλο μεταξόνιο, το βαν πρόσφερε ευέλικτες λύσεις για τεχνίτες, ταχυμεταφορές και επαγγελματίες logistics.

Ωφέλιμη χωρητικότητα και εσωτερικός όγκος

Μοντέλο Μέγ. μήκος φορτίου (mm) Όγκος (m³) Ωφέλιμο φορτίο (kg) Ευρωπαλέτες
L1H1 2515 7.0 1670 2
L1H2 2515 9.1 1540 2
L2H1 3265 9.1 1540 3
L2H2 3265 10.4 1520 3
L3H2 4214 13.4 1400–1500 5

L1H1

Μέγ. μήκος φορτίου: 2515 mm

Όγκος: 7.0 m³

Ωφέλιμο φορτίο: 1670 kg

Ευρωπαλέτες: 2

L1H2

Μέγ. μήκος φορτίου: 2515 mm

Όγκος: 9.1 m³

Ωφέλιμο φορτίο: 1540 kg

Ευρωπαλέτες: 2

L2H1

Μέγ. μήκος φορτίου: 3265 mm

Όγκος: 9.1 m³

Ωφέλιμο φορτίο: 1540 kg

Ευρωπαλέτες: 3

L2H2

Μέγ. μήκος φορτίου: 3265 mm

Όγκος: 10.4 m³

Ωφέλιμο φορτίο: 1520 kg

Ευρωπαλέτες: 3

L3H2

Μέγ. μήκος φορτίου: 4214 mm

Όγκος: 13.4 m³

Ωφέλιμο φορτίο: 1400–1500 kg

Ευρωπαλέτες: 5

Φόρτωση και εργονομία

Το χαμηλό δάπεδο και το φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας διευκολύνουν τη φόρτωση. Ανάλογα με τη διαμόρφωση, χωράει από 2 έως 5 ευρωπαλέτες. Ο ευρύχωρος, τετράγωνος χώρος φόρτωσης ήταν ιδανικός για ράφια αλλά και ογκώδη φορτία, ενώ το ενισχυμένο δάπεδο και τα σημεία πρόσδεσης εξασφάλιζαν ασφαλή μεταφορά.

Κινητήρες και συστήματα μετάδοσης – Mercedes Sprinter I

Η πρώτη γενιά του Sprinter προσφέρθηκε με μια μεγάλη ποικιλία από πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες. Οι diesel εκδόσεις, γνωστές για την αντοχή τους και την υψηλή ροπή, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς στους επαγγελματίες και τους διαχειριστές στόλων.

Επιλογές κινητήρων και τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας Τύπος Κυβισμός (cc) Ισχύς (PS) Ροπή (Nm) Κιβώτιο ταχυτήτων Μέση κατανάλωση (l/100 km)
OM602 2.9 TD 5κύλινδρος Turbo Diesel 2874 122 280 5τάχυτο μηχανικό 10,0
OM611 2.2 CDI 4κύλινδρος Turbo Diesel 2148 82–129 200–305 5τάχυτο μηχανικό 8,5–9,5
OM612 2.7 CDI 5κύλινδρος Turbo Diesel 2687 156 330 5τάχυτο αυτόματο / μηχανικό 9,5–10,5
M111 2.3 Βενζίνη 4κύλινδρος Βενζίνη 2295 143 200 5τάχυτο μηχανικό 12,0

OM602 2.9 TD

Τύπος: 5κύλινδρος Turbo Diesel

Ισχύς: 122 PS

Ροπή: 280 Nm

Κιβώτιο: 5τάχυτο μηχανικό

Κατανάλωση: 10,0 l/100 km

OM611 2.2 CDI

Τύπος: 4κύλινδρος Turbo Diesel

Ισχύς: 82–129 PS

Ροπή: 200–305 Nm

Κιβώτιο: 5τάχυτο μηχανικό

Κατανάλωση: 8,5–9,5 l/100 km

OM612 2.7 CDI

Τύπος: 5κύλινδρος Turbo Diesel

Ισχύς: 156 PS

Ροπή: 330 Nm

Κιβώτιο: 5τάχυτο αυτόματο / μηχανικό

Κατανάλωση: 9,5–10,5 l/100 km

M111 2.3 Βενζίνη

Τύπος: 4κύλινδρος Βενζίνης

Ισχύς: 143 PS

Ροπή: 200 Nm

Κιβώτιο: 5τάχυτο μηχανικό

Κατανάλωση: 12,0 l/100 km

Επιδόσεις και αξιοπιστία

Οι κινητήρες του Sprinter σχεδιάστηκαν για μακροχρόνια χρήση και υψηλή ροπή, ιδανικοί για βαριά φορτία και αστική οδήγηση. Οι CDI εκδόσεις OM611 και OM612 προσέφεραν σύγχρονη τεχνολογία common-rail, ενώ ο OM602 παρείχε απλή και στιβαρή ισχύ. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις ήταν λιγότερο δημοφιλείς αλλά πιο ομαλές και κατάλληλες για ελαφρύτερη χρήση.

Ελκτική Ικανότητα – Mercedes-Benz Sprinter 1995

Ο πρώτης γενιάς Sprinter δεν ήταν μόνο ένα επαγγελματικό φορτηγό – είχε επίσης σημαντικές δυνατότητες ρυμούλκησης. Κατάλληλος για τρέιλερ, εξοπλισμό εργοταξίων ή επιπλέον φορτίο, ήταν μια αξιόπιστη λύση για πολλαπλές επαγγελματικές χρήσεις.

Μέγιστη Ικανότητα Ρυμούλκησης

Κινητήρας Με φρένα (kg) Χωρίς φρένα (kg)
OM602 2.9 TD 2000 750
OM611 2.2 CDI 2000 750
OM612 2.7 CDI 2000 750
M111 2.3 Βενζίνη 1800 750

OM602 2.9 TD

Με φρένα: 2000 kg

Χωρίς φρένα: 750 kg

OM611 2.2 CDI

Με φρένα: 2000 kg

Χωρίς φρένα: 750 kg

OM612 2.7 CDI

Με φρένα: 2000 kg

Χωρίς φρένα: 750 kg

M111 2.3 Βενζίνη

Με φρένα: 1800 kg

Χωρίς φρένα: 750 kg

Λειτουργία ρυμούλκησης και πρακτικότητα

Το Sprinter διέθετε ενισχυμένους πίσω άξονες, προεγκατάσταση για ρυμουλκούμενα και προαιρετικά κοτσαδόρο. Οι ισχυροί κινητήρες diesel εξασφάλιζαν άφθονη ροπή για τη μεταφορά βαρών – από μηχανήματα εργοταξίου μέχρι τρέιλερ και πλατφόρμες φορτίου.
Mercedes Sprinter
 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση
Transit Center in Europe