Your browser does not support JavaScript!


Peugeot Boxer - Δίδυμο PSA

Η συνεργασία της Fiat και της PSA είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την παραγωγή του Peugeot Boxer. Είναι το μεγαλύτερο φορτηγό του γαλλικού κατασκευαστή στον τομέα των μέσων και μεγάλων οχημάτων παράδοσης. Η Peugeot Boxer είναι ο φυσικός διάδοχος του J5, ο οποίος αντιστοιχεί τεχνικά στην πρώτη γενιά του Fiat Ducato. Η συνεργασία δύο ανησυχιών, οι προσδοκίες των πελατών και η αυξανόμενη δημοτικότητα των οχημάτων παράδοσης είχαν ως αποτέλεσμα ένα σταθερό φορτηγό, το Peugeot Boxer. Λόγω περιορισμένων πηγών διανομής, στην αρχή η Boxer ήταν κυρίως διαθέσιμη στη Γαλλία. Αργότερα, το φορτηγό εμφανίστηκε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Ας επιστρέψουμε στη στιγμή που όλα άρχισαν.

Ντεμπούτο του Peugeot Boxer

 Οι εργασίες για ένα εντελώς καινούργιο φορτηγό, το οποίο επρόκειτο να σπάσει με ξεπερασμένες λύσεις και στυλ, ξεκίνησαν το 1987. Το Ital Design, με επικεφαλής τον Giorgetto Giugario, ασχολήθηκε με το έργο του νέου φορτηγού. Οι κατευθυντήριες γραμμές που έλαβε η εταιρεία για να αναπτύξει το σώμα του νέου μοντέλου ήταν πολύ απλές: μεγάλο χώρο φορτίου, οικονομική προσιτότητα για διάφορες εκδόσεις του αμαξώματος και μείωση της αντοχής του αέρα. Μετά από αρκετά χρόνια βελτίωσης, εγκρίθηκε η τελική έκδοση του οχήματος. Η Peugeot Boxer παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994 στην έκθεση της Γενεύης. Τελικά, επιτεύχθηκε ο συντελεστής αντίστασης αέρα Cx = 0,35. Ήταν αυτός ο σχεδιασμός, στον οποίο βασίστηκαν και τα βαγόνια παραλαβής της Fiat και της Citroen, που επιλέχτηκε το 1995 της Van of the Year.

Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει μερικές λύσεις σχεδιασμού που έχουν λειτουργήσει καλά στο μοντέλο J5. Peugeot Boxer Ήμουν ένα μπροστινό τροχό με ένα εγκάρσιο κινητήρα. Αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί ένα αυτοφερόμενο σώμα, το οποίο συνέβαλε στη μείωση του βάρους του οχήματος και στην αύξηση της δύναμης σύγκρουσης. Είναι ενδιαφέρον ότι αποφασίστηκε η χρήση διαφορετικών σχεδίων εμπρός και πίσω ανάρτησης. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει μια ανάρτηση McPherson (με ή χωρίς σταθεροποιητή), και στο πίσω μέρος υπάρχει ένας άκαμπτος πίσω άξονας τοποθετημένος σε παραβολικά ελατήρια. Τα Vans ήταν εξοπλισμένα κυρίως με κινητήρες ντίζελ, που παράγουν ισχύ από 68 έως 127 HP. Η πιο ισχυρή έκδοση του κινητήρα προήλθε από την Iveco και είχε την ονομασία 2.8HDI. Η Peugeot Boxer κατασκευάστηκε ως φορτηγό με κλειστό κιβώτιο, τζάμια, ανυψωμένο φορτηγό, 6/9-επιβατικό βαγόνι, μίνι λεωφορείο 9 θέσεων, κιβώτιο, κιβώτιο 6 επιβατών. Υπήρχαν επίσης παραγγελίες για μεμονωμένους πελάτες στόλου, όπως ταχυδρομείο στη Γαλλία ή δίκτυο νοσοκομείων.

Τον Φεβρουάριο του 2002, αποφασίστηκε η ανανέωση όλων των δίδυμων μοντέλων φορτηγών οχημάτων της ομάδας PSA. Το facelifting αφορούσε κυρίως την εμφάνιση του μπροστινού μέρους του οχήματος. Η πιο εντυπωσιακή τροποποίηση ήταν η αλλαγή των φώτων σε μεγαλύτερες. Επιπλέον, ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επίσης αλλάξει, ο οποίος πήρε πιο χαρακτηριστικά σχήματα. Ο κατασκευαστής αποφάσισε επίσης να καταστήσει το λογότυπο πιο ορατό. Μικρές αλλαγές εισήχθησαν επίσης στο εσωτερικό του οχήματος, αν και αφορούσαν κυρίως περισσότερους θύλακες και θυρίδες για τη χρήση του οδηγού. Νέες μονάδες βενζίνης, LPG και CNG εμφανίστηκαν στο φάσμα κινητήρων. Η μέγιστη ισχύς τους ήταν 110 ίππων. Το facelift δεν επηρέασε τον συντελεστή αντίστασης αέρα, ο οποίος ήταν ακόμα Cx = 0,35. Οι εργασίες για το πιο εξορθολογισμένο σχήμα έπρεπε να μεταφερθούν στην επόμενη γενιά οχημάτων. Αυτό εμφανίστηκε μερικά χρόνια αργότερα, ήδη το 2006.

Η πρώτη γενιά της Peugeot Boxer δεν ήταν τόσο επιτυχημένη στις πωλήσεις όπως το δίδυμο Fiat Ducato. Boxer Ήμουν πολύ δημοφιλής στη Γαλλία. Σε άλλα μέρη της Ευρώπης παρέμεινε στη σκιά του Ducato, της Ford Transit ή ακόμα και της Volkswagen LT. Αυτό οφειλόταν κυρίως σε ένα λιγότερο εκτεταμένο δίκτυο σαλονιών διανομέων σε σύγκριση με τις ανταγωνιστικές μάρκες.

Διαβάστε παρακάτω Peugot Boxer II ->
 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση
Transit Center in Europe