Renault Trafic I - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Το Renault Trafic I (1980–2001) ήταν ένα αξιόπιστο και ευέλικτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα, κατάλληλο για μια ευρεία γκάμα μεταφορικών αναγκών. Διατίθετο με ποικιλία κινητήρων, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου, καθώς και σε διάφορες διαμορφώσεις αμαξώματος. Το Trafic I ήταν διαθέσιμο με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, με στάνταρ και υπερυψωμένη οροφή. Η κίνηση στους εμπρός τροχούς ήταν η βασική επιλογή, ενώ η κίνηση στους πίσω τροχούς ήταν διαθέσιμη για αυξημένο φορτίο.
Renault Trafic I - Διαστάσεις
A - βενζίνη, B - πετρέλαιο
Renault Trafic I L1H1
Renault Trafic I L1H2
Renault Trafic I L2H2
Σασί Renault Trafic I
Επιλογές Κινητήρων
Το Renault Trafic I (1980–2001) ήταν διαθέσιμο με διάφορους τύπους κινητήρων. Περιλάμβαναν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, τόσο ατμοσφαιρικούς όσο και υπερτροφοδοτούμενους. Οι διαμορφώσεις ήταν οι εξής:
- 1.6L Βενζίνη (1980–1990): 72 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ., 115 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
- 1.9L Πετρέλαιο (1980–1994): 55 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., 106 Nm στις 2.000 σ.α.λ.
- 1.9L Turbo Πετρέλαιο (1989–2001): 80 ίπποι στις 4.200 σ.α.λ., 140 Nm στις 2.000 σ.α.λ.
- 2.0L Βενζίνη (1985–1990): 92 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ., 140 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
- 2.1L Πετρέλαιο (1985–1991): 63 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., 118 Nm στις 2.000 σ.α.λ.
- 2.1L Turbo Πετρέλαιο (1989–2001): 91 ίπποι στις 4.500 σ.α.λ., 160 Nm στις 2.500 σ.α.λ.
- 2.4L Πετρέλαιο (1985–1991): 71 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., 124 Nm στις 2.200 σ.α.λ.
Χωρητικότητα Φορτίου και Όγκος
Το Renault Trafic I προσφερόταν σε διάφορες διαμορφώσεις αμαξώματος και μεγέθη, με διαφορετική ωφέλιμη φορτιοφορία ανάλογα με το μοντέλο και τον τύπο του κινητήρα. Οι διαθέσιμες εκδόσεις ήταν:
- L1H1 (Κοντό μεταξόνιο, στάνταρ οροφή): Έως 800 κιλά φορτίο
- L1H2 (Κοντό μεταξόνιο, ψηλή οροφή): Έως 1.000 κιλά φορτίο
- L2H1 (Μακρύ μεταξόνιο, στάνταρ οροφή): Έως 1.000 κιλά φορτίο
- L2H2 (Μακρύ μεταξόνιο, ψηλή οροφή): Έως 1.200 κιλά φορτίο
Μετάδοση και Κίνηση
Το Renault Trafic I διατίθετο με κίνηση στους εμπρός ή στους πίσω τροχούς, ανάλογα με το μοντέλο και τη χρήση. Οι επιλογές μετάδοσης περιλάμβαναν χειροκίνητα κιβώτια 4 ή 5 ταχυτήτων. Δεν προσφερόταν αυτόματο κιβώτιο σε αυτή τη γενιά του Renault Trafic.
- Κίνηση εμπρός: Στάνταρ σε τα περισσότερα μοντέλα L1H1 και L2H1
- Κίνηση πίσω: Διαθέσιμη σε επιλεγμένα μοντέλα L2H2 για αυξημένη χωρητικότητα
- Μεταδόσεις: Χειροκίνητο 4 σχέσεων, χειροκίνητο 5 σχέσεων
Εσωτερικό και Άνεση
Το Renault Trafic I προσέφερε μια σειρά από εσωτερικά χαρακτηριστικά για μεγαλύτερη άνεση οδηγού και επιβατών, ανάλογα με την έκδοση:
- Κάθισμα οδηγού: Ρυθμιζόμενο, με ψηλή πλάτη για μεγαλύτερη άνεση
- Καθίσματα επιβατών: Διαθέσιμα σε διάφορες διατάξεις, περιλαμβανομένων πάγκων έως και 9 επιβατών στην έκδοση μίνιμπας
- Εξοπλισμός καμπίνας: Σε υψηλότερες εκδόσεις υπήρχε διαθέσιμος κλιματισμός, κεντρικό κλείδωμα και βελτιωμένα ηχοσυστήματα
Στοιχεία Ασφαλείας
Τα πρώτα μοντέλα του Renault Trafic I διέθεταν βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Με την πάροδο του χρόνου προστέθηκαν πρόσθετες δυνατότητες:
- Σύστημα φρένων: Δισκόφρενα μπροστά και ταμπούρα πίσω
- Ζώνες ασφαλείας: Βασικές μπροστινές ζώνες, με βελτιωμένα συστήματα στα μεταγενέστερα μοντέλα
- Προαιρετικά χαρακτηριστικά ασφαλείας: Αερόσακοι και ABS εισήχθησαν μετά το 1994
|