Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic II Ιστορία (2001–2014)

Το Renault Trafic II παρουσιάστηκε το 2001 ως ολότελα επανασχεδιασμένος διάδοχος της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Renault, της General Motors και της Nissan και διατέθηκε επίσης στην αγορά με άλλα ονόματα, όπως Opel/Vauxhall Vivaro και Nissan Primastar. Αυτή η γενιά αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα προόδου όσον αφορά την άνεση, την τεχνολογία και την αποδοτικότητα, αντικατοπτρίζοντας τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για εκσυγχρονισμένα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Σχεδίαση και τεχνικές εξελίξεις

Το Renault Trafic II διέθετε πιο σύγχρονη και αεροδυναμική σχεδίαση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του – με στρογγυλεμένο εμπρός τμήμα και κεκλιμένο παρμπρίζ που βελτίωνε τόσο την ορατότητα όσο και την κατανάλωση καυσίμου. Το μοντέλο κατασκευάστηκε με ενισχυμένο πλαίσιο, προσφέροντας μεγαλύτερη ακαμψία και αυξημένη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Ένα βασικό χαρακτηριστικό αυτής της γενιάς ήταν η εισαγωγή μιας εμπειρίας οδήγησης παρόμοιας με αυτή των επιβατικών αυτοκινήτων – με επανασχεδιασμένο ταμπλό και πιο εργονομικά καθίσματα, καθιστώντας το πιο ελκυστική επιλογή για οδηγούς μεγάλων αποστάσεων.

Επιλογές κινητήρων και απόδοση

Το Renault Trafic II προσφερόταν με μία ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων για να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες της αγοράς. Οι πρώτες εκδόσεις βενζίνης περιλάμβαναν έναν κινητήρα 2.0L 16V με μέτρια ισχύ για ελαφριές εφαρμογές. Ωστόσο, οι εκδόσεις πετρελαίου ήταν σημαντικά πιο δημοφιλείς, ιδιαίτερα στις ευρωπαϊκές αγορές. Η αρχική γκάμα περιλάμβανε έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.9L dCi σε εκδόσεις 80, 100 και 115 ίππων. Το 2006, ο κινητήρας αυτός αντικαταστάθηκε από τον πιο αποδοτικό και ισχυρό 2.0L dCi, διαθέσιμο σε εκδόσεις 90, 115 και 150 ίππων. Εισήχθη επίσης ένας μεγαλύτερος κινητήρας 2.5L dCi με ισχύ έως 145 ίππους, κατάλληλος για μεγαλύτερα φορτία και μεταφορές σε μεγάλες αποστάσεις. Οι κινητήρες diesel αυτής της γενιάς ήταν γνωστοί για την αξιοπιστία, την οικονομία καυσίμου και τη συμμόρφωση με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών.

Ανασχεδιασμός (Facelift) και βελτιώσεις

Το 2006, το Renault Trafic II υπέστη ανανέωση μέσης γενιάς, η οποία περιλάμβανε μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, όπως νέα μάσκα και εκσυγχρονισμένα φώτα. Το εσωτερικό αναβαθμίστηκε με καλύτερης ποιότητας υλικά και ενσωματώθηκαν επιπλέον τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως εξελιγμένα συστήματα infotainment και βοηθητικά συστήματα οδήγησης. Η Renault έδωσε επίσης έμφαση στην ασφάλεια, ενσωματώνοντας ABS, αερόσακους και προαιρετικό ESP για καλύτερη σταθερότητα του οχήματος και προστασία των επιβατών.

Εκδόσεις και προσαρμογές στην αγορά

Το Renault Trafic II παρήχθη σε πολλές διαμορφώσεις – συμπεριλαμβανομένων κλειστών φορτηγών, διπλοκάμπινων και minibus – με διαφορετικά μήκη μεταξονίου και ύψη οροφής. Η ευελιξία του μοντέλου το έκανε ιδιαίτερα δημοφιλές σε διάφορους τομείς, από τη μεταφορά αγαθών έως τη μεταφορά επιβατών. Ειδικές εκδόσεις περιλάμβαναν ασθενοφόρα, ψυγεία και camper van, που απέκτησαν φήμη ανάμεσα στους ταξιδιώτες που αναζητούσαν ένα μικρό αλλά λειτουργικό τροχόσπιτο.

Παραγωγή και κληρονομιά

Η παραγωγή του Renault Trafic II πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο της Renault στο Sandouville (Γαλλία), καθώς και στις εγκαταστάσεις της Vauxhall στο Luton (Ηνωμένο Βασίλειο) και της Nissan στη Βαρκελώνη (Ισπανία), διασφαλίζοντας ευρεία διαθεσιμότητα στην ευρωπαϊκή αγορά. Όταν η παραγωγή έληξε το 2014, το Trafic II είχε εδραιώσει τη θέση του ως ένα από τα πιο επιτυχημένα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στην ιστορία της Renault. Ο συνδυασμός πρακτικότητας, αποδοτικότητας και προσαρμοστικότητας εξασφάλισε ότι παρέμεινε περιζήτητο ακόμη και μετά την παρουσίαση του διαδόχου του. Πολλά οχήματα εξακολουθούν να κυκλοφορούν σε εμπορικούς και ιδιωτικούς στόλους – μια απόδειξη για την αντοχή και την πολυλειτουργικότητα του μοντέλου.
 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση
Transit Center in Europe