Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic II - Τεχνικές Προδιαγραφές

Το Renault Trafic II, που παράχθηκε από το 2001 έως το 2014, είναι ένα ευέλικτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα που μοιράζεται την πλατφόρμα του με τα Opel/Vauxhall Vivaro και Nissan Primastar.

Renault Trafic II - Διαστάσεις

Διαστάσεις Renault Trafic II L1H1

Renault Trafic II L1H1 (SL-SWB)

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο A B C D E F
Διαστάσεις (mm) 4.782 3.098 1.944/1.960 2.400 1.285 1.000

L1H1

A: 4.782 mm

B: 3.098 mm

C: 1.944/1.960 mm

D: 2.400 mm

E: 1.285 mm

F: 1.000 mm

Διαστάσεις Renault Trafic 2013 L2H1

Renault Trafic II L2H1 (LL-LWB)

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο A B C D E F
Διαστάσεις (mm) 5.182 3.498 1.962/1.969 2.800 1.285 1.000

L2H1

A: 5.182 mm

B: 3.498 mm

C: 1.962/1.969 mm

D: 2.800 mm

E: 1.285 mm

F: 1.000 mm

Διαστάσεις Renault Trafic II L2H2

Renault Trafic II L2H2 (LH-LWB)

A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο A B C D E F
Διαστάσεις (mm) 5.182 3.498 2.464 2.800 1.285 1.000

L2H2

A: 5.182 mm

B: 3.498 mm

C: 2.464 mm

D: 2.800 mm

E: 1.285 mm

F: 1.000 mm

Πρόσθετες πληροφορίες

Το Renault Trafic II διαθέτει στάνταρ πλάτος αμαξώματος (χωρίς καθρέφτες) 1.904 mm σε όλες τις διαμορφώσεις, καθιστώντας το ιδανικό για ευέλικτη οδήγηση στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ευρύχωρο χώρο φόρτωσης.

Φορτίο και χωρητικότητα φόρτωσης – Renault Trafic 2001-2014

Το Renault Trafic II προσφέρει έναν ευρύχωρο και πρακτικό χώρο φόρτωσης, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για επαγγελματική χρήση. Οι διαθέσιμες διαμορφώσεις αμαξώματος προσφέρουν διαφορετικούς όγκους φορτίου και χωρητικότητες φόρτωσης, διασφαλίζοντας ευελιξία για διάφορες μεταφορικές ανάγκες.

Όγκος φορτίου και χωρητικότητα

Διαμόρφωση Όγκος φορτίου (m³) Μέγιστο μήκος φόρτωσης (mm) Χωρητικότητα φορτίου (kg) Χωρητικότητα σε ευρωπαλέτες
L1H1 5,0 2.400 1.200 2
L2H1 6,0 2.800 1.200 3
L2H2 8,3 2.800 1.200 3

L1H1

Όγκος φορτίου: 5,0 m³

Μέγιστο μήκος φόρτωσης: 2.400 mm

Χωρητικότητα φορτίου: 1.200 kg

Χωρητικότητα σε ευρωπαλέτες: 2

L2H1

Όγκος φορτίου: 6,0 m³

Μέγιστο μήκος φόρτωσης: 2.800 mm

Χωρητικότητα φορτίου: 1.200 kg

Χωρητικότητα σε ευρωπαλέτες: 3

L2H2

Όγκος φορτίου: 8,3 m³

Μέγιστο μήκος φόρτωσης: 2.800 mm

Χωρητικότητα φορτίου: 1.200 kg

Χωρητικότητα σε ευρωπαλέτες: 3

Φόρτωση και πρακτικότητα

Το Renault Trafic II διαθέτει χαμηλό δάπεδο φόρτωσης, διευκολύνοντας τις διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Οι φαρδιές πίσω πόρτες και η μεγάλη συρόμενη πλαϊνή πόρτα επιτρέπουν αποτελεσματικό χειρισμό φορτίων. Το όχημα είναι επίσης εξοπλισμένο με πολλαπλά σημεία στερέωσης στο χώρο φόρτωσης για τη διασφάλιση της σταθερότητας του φορτίου κατά τη μεταφορά.

Οι εκδόσεις L2 παρέχουν επιπλέον χώρο φόρτωσης και μπορούν να χωρέσουν έως τρεις ευρωπαλέτες, καθιστώντας τις ιδανικές για μεταφορά ογκωδών αντικειμένων. Ο συνολικός σχεδιασμός βελτιστοποιεί την απόδοση φόρτωσης διατηρώντας ταυτόχρονα ένα συμπαγές εξωτερικό μέγεθος, κατάλληλο τόσο για αστική όσο και για μεγάλων αποστάσεων μεταφορά.

Κινητήρες και επιδόσεις – Renault Trafic II

Το Renault Trafic II ήταν διαθέσιμο με μια σειρά από βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες κατά τη διάρκεια της παραγωγής του, προσφέροντας ευελιξία για διαφορετικές εμπορικές και μεταφορικές ανάγκες. Οι πετρελαιοκινητήρες dCi έγιναν η πιο δημοφιλής επιλογή λόγω της ισορροπίας μεταξύ ισχύος και οικονομίας καυσίμου.

Εκδόσεις κινητήρων

Κινητήρας Ισχύς (PS) Ροπή (Nm) Κιβώτιο ταχυτήτων Κατανάλωση καυσίμου (l/100 km)
1.9 dCi 82 190 5-τάχυτο μηχανικό 7,5 - 8,0
1.9 dCi 100 240 5-τάχυτο μηχανικό 7,2 - 7,7
2.0 dCi 90 290 6-τάχυτο μηχανικό 7,0 - 7,5
2.0 dCi 115 300 6-τάχυτο μηχανικό 6,8 - 7,3
2.5 dCi 135 320 6-τάχυτο μηχανικό 7,3 - 7,8
2.5 dCi 150 350 6-τάχυτο μηχανικό / 6-τάχυτο αυτόματο 7,1 - 7,6
2.0 16V (Βενζίνη) 120 190 5-τάχυτο μηχανικό 9,5 - 10,0

Επιδόσεις και οδηγική εμπειρία

Το Renault Trafic II προσφέρει μια ομαλή και αποδοτική οδηγική εμπειρία, ιδιαίτερα στις εκδόσεις πετρελαίου. Η εισαγωγή του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου στις νεότερες εκδόσεις βελτίωσε την οικονομία καυσίμου και τη δυναμική της οδήγησης. Ο κινητήρας 2.5 dCi παρέχει την καλύτερη απόδοση για βαριά χρήση, ενώ οι εκδόσεις 1.9 dCi και 2.0 dCi ισορροπούν την οικονομία καυσίμου και την ισχύ.

Ικανότητα ρυμούλκησης – Renault Trafic II

Το Renault Trafic II προσφέρει αξιόπιστες ικανότητες ρυμούλκησης, καθιστώντας το μια πρακτική επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται τόσο χώρο φόρτωσης όσο και δυνατότητα ρυμούλκησης επιπλέον φορτίων. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης εξαρτάται από τον κινητήρα και τη διαμόρφωση της μετάδοσης.

Μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης

Κινητήρας Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα (kg) Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα (kg)
1.9 dCi (82-100 PS) 2.000 750
2.0 dCi (90-115 PS) 2.000 750
2.5 dCi (135-150 PS) 2.000 750
2.0 16V Βενζίνη (120 PS) 1.800 750

1.9 dCi (82-100 PS)

Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα: 2.000 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750 kg

2.0 dCi (90-115 PS)

Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα: 2.000 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750 kg

2.5 dCi (135-150 PS)

Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα: 2.000 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750 kg

2.0 16V Βενζίνη (120 PS)

Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα: 1.800 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750 kg

Συστήματα Υποβοήθησης Ρυμούλκησης

Το Renault Trafic II είναι εξοπλισμένο με διάφορες τεχνολογίες για τη βελτίωση της σταθερότητας και της ασφάλειας κατά τη ρυμούλκηση, όπως:

  • Trailer Stability Assist (TSA) – ενισχύει τη σταθερότητα του οχήματος κατά τη ρυμούλκηση.
  • Hill Start Assist – αποτρέπει την οπισθοδρόμηση κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα.
  • Ηλεκτρονικό Σύστημα Ευστάθειας (ESC) – βοηθά στη διατήρηση του ελέγχου όταν ρυμουλκούνται βαριά φορτία.
  • Προαιρετικός κοτσαδόρος – διαθέσιμος ως εργοστασιακή ή aftermarket επιλογή.

Με μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.000 kg με φρένα, το Renault Trafic II παραμένει μια πρακτική επιλογή για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που χρειάζονται τόσο ευελιξία στη μεταφορά φορτίου όσο και ισχυρές δυνατότητες ρυμούλκησης.

Ανανεώσεις και Βελτιώσεις – Renault Trafic II

Το 2006, το Renault Trafic II υπέστη μια ανανέωση που εισήγαγε πολλές σχεδιαστικές και επιδόσεων βελτιώσεις. Οι ενημερώσεις αυτές στόχευαν στον εκσυγχρονισμό της εμφάνισης και στη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας.

Κύριες Αλλαγές της Ανανεωμένης Έκδοσης του 2006

  • Σχεδίαση εξωτερικού: Ανανεωμένη μάσκα, επανασχεδιασμένοι προβολείς και βελτιωμένος προφυλακτήρας για πιο μοντέρνα εμφάνιση.
  • Βελτιώσεις στο εσωτερικό: Αναβαθμισμένα υλικά στο ταμπλό, ενημερωμένος πίνακας οργάνων και επιπλέον λύσεις αποθήκευσης.
  • Συστήματα ασφαλείας: Πρόσθετοι αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού ως στάνταρ, βελτιωμένα συστήματα πέδησης και προαιρετικοί αισθητήρες στάθμευσης.
  • Ενημέρωση κινητήρων: Εισαγωγή του πιο αποδοτικού κινητήρα 2.0 dCi, ο οποίος αντικατέστησε σε ορισμένες αγορές τις παλαιότερες εκδόσεις 1.9 dCi.
  • Αυξημένη άνεση: Βελτιωμένη ηχομόνωση για πιο ήσυχη καμπίνα και ανθεκτικότερα υλικά καθισμάτων για μεγαλύτερη αντοχή και άνεση.

Οι βελτιώσεις αυτές βοήθησαν το Renault Trafic II να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία των μεσαίων επαγγελματικών οχημάτων, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια, αποδοτικότητα και άνεση, διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία του.

 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση
Transit Center in Europe