Renault Trafic III - Τεχνικές Προδιαγραφές
Το Renault Trafic III είναι ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα (LCV) που παράγεται από το 2014. Σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες επιχειρήσεων και επαγγελματιών, προσφέρει μια ισορροπία μεταξύ πρακτικότητας, αποδοτικότητας και προσαρμοστικότητας. Με πολλαπλές διαμορφώσεις αμαξώματος και μια γκάμα κινητήρων πετρελαίου, το Renault Trafic του 2014 παραμένει δημοφιλής επιλογή μεταξύ των επαγγελματιών οδηγών.
Διαστάσεις – Renault Trafic III 2014
Renault Trafic III L1H1
A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος εισόδου πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος εισόδου πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Διαστάσεις (mm) |
5.080 |
3.098 |
1.971 |
3.750 |
1.284 |
1.030 |
Σύμβολο
A: 5.080 mm
B: 3.098 mm
C: 1.971 mm
D: 3.750 mm
E: 1.284 mm
F: 1.030 mm
Renault Trafic III L1H2
A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος εισόδου πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος εισόδου πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Διαστάσεις (mm) |
5.080 |
3.098 |
2.495 |
3.750 |
1.284 |
1.030 |
Σύμβολο
A: 5.080 mm
B: 3.098 mm
C: 2.495 mm
D: 3.750 mm
E: 1.284 mm
F: 1.030 mm
Renault Trafic III L2H1
A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος εισόδου πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος εισόδου πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Διαστάσεις (mm) |
5.480 |
3.498 |
1.967 |
4.150 |
1.284 |
1.030 |
Σύμβολο
A: 5.480 mm
B: 3.498 mm
C: 1.967 mm
D: 4.150 mm
E: 1.284 mm
F: 1.030 mm
Renault Trafic III L2H2
A - Συνολικό μήκος, B - Μεταξόνιο, C - Συνολικό ύψος, D - Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης, E - Ύψος εισόδου πλαϊνής πόρτας, F - Πλάτος εισόδου πλαϊνής πόρτας
Σύμβολο |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
Διαστάσεις (mm) |
5.480 |
3.498 |
2.498 |
4.150 |
1.284 |
1.030 |
Σύμβολο
A: 5.480 mm
B: 3.498 mm
C: 2.498 mm
D: 4.150 mm
E: 1.284 mm
F: 1.030 mm
A - Πλάτος με καθρέφτες, B - Πλάτος με αναδιπλωμένους καθρέφτες
Σύμβολο |
A |
B |
Διαστάσεις (mm) |
2.283 |
1.956 |
Σύμβολο
A: 2.283 mm
B: 1.956 mm
Φορτίο και Χωρητικότητα – Renault Trafic III
Το Renault Trafic III προσφέρει έναν ευρύχωρο και ευέλικτο χώρο φόρτωσης, καθιστώντας το μια αξιόπιστη επιλογή για επιχειρήσεις που απαιτούν αποδοτικές λύσεις μεταφοράς. Οι διαθέσιμες διαμορφώσεις επιτρέπουν διαφορετικά επίπεδα φορτίου και χωρητικότητας.
Όγκος φόρτωσης ανά διαμόρφωση
Διαμόρφωση |
Όγκος φόρτωσης (m³) |
Μέγιστο μήκος φορτίου (mm) |
Φορτίο (kg) |
Χωρητικότητα παλετών Euro |
L1H1 |
5,8 |
3.750 |
1.017 |
2 |
L1H2 |
7,75 |
3.750 |
1.089 |
2 |
L2H1 |
6,7 |
4.150 |
1.251 |
3 |
L2H2 |
8,9 |
4.150 |
1.086 |
3 |
L1H1
Όγκος φόρτωσης: 5,8 m³
Μέγιστο μήκος φορτίου: 3.750 mm
Φορτίο: 1.017 kg
Χωρητικότητα παλετών Euro: 2
L1H2
Όγκος φόρτωσης: 7,75 m³
Μέγιστο μήκος φορτίου: 3.750 mm
Φορτίο: 1.089 kg
Χωρητικότητα παλετών Euro: 2
L2H1
Όγκος φόρτωσης: 6,7 m³
Μέγιστο μήκος φορτίου: 4.150 mm
Φορτίο: 1.251 kg
Χωρητικότητα παλετών Euro: 3
L2H2
Όγκος φόρτωσης: 8,9 m³
Μέγιστο μήκος φορτίου: 4.150 mm
Φορτίο: 1.086 kg
Χωρητικότητα παλετών Euro: 3
Φόρτωση και Πρακτικότητα
Το Renault Trafic III διαθέτει χαμηλό ύψος δαπέδου φόρτωσης, διευκολύνοντας τη φόρτωση και εκφόρτωση. Με πλατιά πίσω πόρτες και μεγάλη πλαϊνή συρόμενη πόρτα, η πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης είναι εξαιρετικά εύκολη. Το όχημα προσφέρει επίσης σημεία στερέωσης εντός του χώρου φόρτωσης για τη διασφάλιση της σταθερότητας του φορτίου κατά τη μεταφορά.
Οι εκδόσεις L2 του Trafic III προσφέρουν επιπλέον χώρο φόρτωσης, επιτρέποντας τη μεταφορά έως και τριών ευρωπαλετών, καθιστώντας το ιδανικό για ογκώδη φορτία. Ο συνολικός σχεδιασμός βελτιστοποιεί την αποδοτικότητα διατηρώντας ένα συμπαγές εξωτερικό μέγεθος, κατάλληλο τόσο για αστικές όσο και για μακρινές μεταφορές.
Συστήματα Κίνησης και Απόδοση – Renault Trafic III
Το Renault Trafic III είναι διαθέσιμο με μια σειρά κινητήρων πετρελαίου που εξασφαλίζουν αποδοτικότητα και ευελιξία για επαγγελματική χρήση. Αρχικά κυκλοφόρησε με κινητήρες 1.6 dCi, ενώ το 2019 ενημερώθηκε με πιο ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες 2.0 dCi.
Εκδόσεις Κινητήρων
Κινητήρας |
Ισχύς (PS) |
Ροπή (Nm) |
Κιβώτιο Ταχυτήτων |
Κατανάλωση Καυσίμου (l/100 km) |
1.6 dCi Μονό Turbo |
90 |
260 |
6-τάχυτο μηχανικό |
6,5 - 7,0 |
1.6 dCi Μονό Turbo |
115 |
300 |
6-τάχυτο μηχανικό |
6,3 - 6,8 |
1.6 dCi Διπλό Turbo |
120 |
320 |
6-τάχυτο μηχανικό |
6,1 - 6,6 |
1.6 dCi Διπλό Turbo |
140 |
340 |
6-τάχυτο μηχανικό |
6,0 - 6,5 |
2.0 dCi (μετά το facelift του 2019) |
120 |
320 |
6-τάχυτο μηχανικό / 6-τάχυτο αυτόματο |
6,2 - 6,7 |
2.0 dCi (μετά το facelift του 2019) |
145 |
350 |
6-τάχυτο μηχανικό / 6-τάχυτο αυτόματο |
6,1 - 6,6 |
2.0 dCi (μετά το facelift του 2019) |
170 |
380 |
6-τάχυτο μηχανικό / 6-τάχυτο αυτόματο |
6,3 - 6,8 |
1.6 dCi Μονό Turbo
Ισχύς: 90-115 PS
Ροπή: 260-300 Nm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6-τάχυτο μηχανικό
Κατανάλωση Καυσίμου: 6,3 - 7,0 l/100 km
1.6 dCi Διπλό Turbo
Ισχύς: 120-140 PS
Ροπή: 320-340 Nm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6-τάχυτο μηχανικό
Κατανάλωση Καυσίμου: 6,0 - 6,6 l/100 km
2.0 dCi (μετά το facelift του 2019)
Ισχύς: 120-170 PS
Ροπή: 320-380 Nm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6-τάχυτο μηχανικό / 6-τάχυτο αυτόματο
Κατανάλωση Καυσίμου: 6,1 - 6,8 l/100 km
Απόδοση και Εμπειρία Οδήγησης
Το Renault Trafic III προσφέρει μια δυναμική αλλά αποδοτική εμπειρία οδήγησης. Η εισαγωγή της τεχνολογίας διπλού turbo βελτίωσε την επιτάχυνση και τη διαθεσιμότητα της ροπής σε χαμηλές στροφές, βελτιστοποιώντας την κατανάλωση καυσίμου χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση. Οι κινητήρες 2.0 dCi που εισήχθησαν μετά την ανανέωση του 2019 προσφέρουν αυξημένη ισχύ και πιο εκλεπτυσμένη οδήγηση, ειδικά όταν συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Υβριδικές και Ηλεκτρικές Εκδόσεις
Προς το παρόν, το Renault Trafic III δεν διατίθεται σε υβριδική ή ηλεκτρική έκδοση. Ωστόσο, η Renault επενδύει σε εναλλακτικές ενεργειακές λύσεις και στο μέλλον ενδέχεται να παρουσιαστούν υβριδικές ή πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, παρόμοιες με το Renault Master E-Tech Electric.
Ικανότητα Ρυμούλκησης – Renault Trafic III
Το Renault Trafic III προσφέρει εξαιρετικές ικανότητες ρυμούλκησης, καθιστώντας το μια ευέλικτη επιλογή για επιχειρήσεις που απαιτούν τόσο χώρο φόρτωσης όσο και τη δυνατότητα ρυμούλκησης πρόσθετων φορτίων. Η ικανότητα ρυμούλκησης διαφέρει ανάλογα με τον κινητήρα και τη διαμόρφωση.
Μέγιστη Ικανότητα Ρυμούλκησης
Κινητήρας |
Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα (kg) |
Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα (kg) |
1.6 dCi (90-140 PS) |
2.000 |
750 |
2.0 dCi (120-170 PS, μετά το 2019) |
2.500 |
750 |
1.6 dCi (90-140 PS)
Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα: 2.000 kg
Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750 kg
2.0 dCi (120-170 PS, μετά το 2019)
Ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα: 2.500 kg
Ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα: 750 kg
Συστήματα Υποβοήθησης Ρυμούλκησης
Το Renault Trafic III είναι εξοπλισμένο με διάφορα συστήματα υποβοήθησης που ενισχύουν την ασφάλεια και τη σταθερότητα κατά τη ρυμούλκηση, συμπεριλαμβανομένων των:
- Trailer Stability Assist (TSA) – βοηθά στη διατήρηση της σταθερότητας του οχήματος κατά τη ρυμούλκηση.
- Hill Start Assist – αποτρέπει την κύλιση του οχήματος προς τα πίσω κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα με ρυμουλκούμενο φορτίο.
- Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESC) – βελτιώνει τον έλεγχο του οχήματος κατά τη ρυμούλκηση βαρέων φορτίων.
- Προαιρετικός Γάντζος Ρυμούλκησης – διαθέσιμος ως εργοστασιακή ή aftermarket επιλογή ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη.
|