Your browser does not support JavaScript!


Κανονισμοί καταστημάτων

§1 ΛΕΞΙΚΟ ΌΡΩΝ

1. Πωλητής - TRANSIT CENTER Morzyńska-Wicik Monika με έδρα στο Pędzewo 21A, 87-134 Zławieś Wielka. ΑΦΜ: 554-123-18-48, Στατιστικός αριθμός Regon: 091432757.
2. Κατάστημα – ο διαδικτυακός τόπος ανήκει στον Πωλητή, είναι διαθέσιμος υπό το πεδίο www.transitcenter.gr, μέσω του οποίου ο Πωλητής μπορεί να υποβάλει παραγγελίες.
3. Αγοραστής – κάθε πρόσωπο που υποβάλει παραγγελίες στο Κατάστημα
(ο Καταναλωτής ή το πρόσωπο που δεν έχει στάτους Καταναλωτή).
4. Καταναλωτής – Αγοραστής που είναι φυσικό πρόσωπο, το οποίο πραγματοποιεί νομική ενέργεια (σύμβαση πώλησης με τη μεσολάβηση του Καταστήματος) που δεν είναι συνδεδεμένη άμεσα με την εμπορική ή επαγγελματική του δραστηριότητα (άρθρο 221 του Αστικού Κώδικα). 5. Χρήστης – πρόσωπο που έκανε εγγραφή και δημιούργησε λογαριασμό συμπληρώνοντας το έντυπο εγγραφής διαθέσιμο στην σελίδα www.transitcenter.gr, το οποίο ανήκει στο Κατάστημα.
6. Λογαριασμός – χώρος στον διακομιστή του Καταστήματος που διατίθεται στον Χρήστη, στον οποίο ο Χρήστης προσθέτει τα Προσωπικά του Δεδομένα και στον οποίο διατηρείται το ιστορικό παραγγελιών που έγιναν από τον Χρήστη.
7. Προσωπικά Δεδομένα – συλλεγμένα στα πλαίσια εντύπου εγγραφής, που διατίθεται υπό την διεύθυνση www.transitcenter.gr πληροφορίες, οι οποίες αφορούν αναγνωρισμένο
ή δυνατό προς αναγνώριση φυσικό πρόσωπο, που υπόκεινται επεξεργασίας από το Κατάστημα με σκοπό την σωστή πραγματοποίηση παραγγελιών καθώς και για άλλους σκοπούς διαχείρισης και μάρκετινγκ.
8. Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων – επεξεργασία, συλλογή και χρήση για τις ανάγκες του Καταστήματος Προσωπικών Δεδομένων, σύμφωνα με τον Νόμο της 29ης Αυγούστου 1997 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (ενιαίο κείμενο: Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
9. Καονισμός – ο παρών κανονισμός.
10. Εμπόρευμα – αντικείμενο κινητό, διαθέσιμο για πώληση στο Κατάστημα, ειδικότερα καινούρια και χρησιμοποιημένα ανταλλακτικά αυτοκινήτου.
11. Παραγγελία – δήλωση θέλησης του Αγοραστή με σκοπό την σύναψη σύμβασης πώλησης εμπορευμάτων από απόσταση μέσω του Καταστήματος, η οποία ορίζει τουλάχιστον το είδος και τον αριθμό Εμπορευμάτων.
12. Ενημερωτικό δελτίο - υπηρεσία που παρέχεται δωρεάν με ηλεκτρονικά μέσα, με την οποία ο Πελάτης μπορεί να λαμβάνει από το Κατάστημα, με ηλεκτρονικά μέσα, επιβεβαιωμένα προηγουμένως μηνύματα σχετικά με το Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με προσφορές, προωθητικές ενέργειες και νέα προϊόντα στο Κατάστημα.

§2 ΓΕΝΙΚΟΙ ΌΡΟΙ

1. Ο κανονισμός ορίζει τις αρχές σύναψης και εκτέλεσης πώλησης των Εμπορευμάτων που βρίσκονται στην σελίδα του Καταστήματος.
2. Για την υποβολή Παραγγελιών στο Κατάστημα είναι απαραίτητη η πρόσβαση σε συσκευή με πρόσβαση στο Ίντερνετ, ταχυδρομείο e-mail και απεικονιστή διαδικτυακών δεδομένων που να επιτρέπει την προβολή σελίδων WWW.
3. Το αντικείμενο πώλησης είναι τα Εμπορεύματα που παρουσιάζονται από το Κατάστημα την στιγμή υποβολής Παραγγελίας.
4. Οι τιμές κοντά στα Εμπορεύματα αναγράφονται σε EURO και περιλαμβάνουν φόρο ΦΠΑ. Οι Τιμές Εμπορευμάτων στην προσφορά που απευθύνεται στο εξωτερικό αναγράφονται σε ευρώ (€) ή λίρες (GBP).
5. Η Προσφορά του Πωλητή στο Κατάστημα ισχύει στο έδαφος της Πολωνίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός κι αν προκύπτει κάτι άλλο από την περιγραφή συγκεκριμένου Εμπορεύματος. Σε ειδικές περιπτώσεις, οι παραγγελίες υποβάλλονται σε επεξεργασία εκτός της ΕΕ με μεμονωμένους όρους.
6. Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αλλάζει τις τιμές των Εμπορευμάτων, να εισάγει και να αποσύρει Εμπορεύματα, να παραχωρεί εκπτώσεις σε συγκεκριμένα Εμπορεύματα και να διεξάγει καθώς και να ακυρώνει προσφορές στο Κατάστημα. Αυτό όμως με κανένα τρόπο δεν περιορίζει τα δικαιώματα που αποκτήθηκαν από τον Αγοραστή∙ ήτοι οι αλλαγές δεν αφορούν τις Παραγγελίες που υποβλήθηκαν από τον Αγοραστή.
7. Απαγορεύεται στους χρήστες του Καταστήματος (συμπεριλαμβανόμενου του αγοραστή) να προσθέτουν μη νόμιμο περιεχόμενο (π.χ. στις γνώμες για το Εμπόρευμα). 8. Όλα τα λογότυπα της μάρκας «FORD» έχουν χαρακτήρα πληροφοριακό.
9. Όλα τα περιεχόμενα, υλικά και γραφικά στοιχεία που βρίσκονται σε αυτή την σελίδα είναι ιδιοκτησία της Transit Center και προστατεύονται βάσει πνευματικών δικαιωμάτων.

§3 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

1. Ανταλλακτικά Τα καινούρια, τα οποία πωλούνται από το Κατάστημα προέρχονται από την τρέχουσα παραγωγή και κατέχουν εγγύηση των παραγωγών.
2. Ανταλλακτικά Τα χρησιμοποιημένα, τα οποία πωλούνται από το Κατάστημα εισάγονται και ελέγχονται εάν είναι κατάλληλα για μελλοντική χρήση. Η κατάσταση των ανταλλακτικών βρίσκεται στην περιγραφή ανταλλακτικών και αντιστοιχεί στην πραγματική κατάσταση του περιγραφόμενου προϊόντος.
3. Οι φωτογραφίες των προσφερόμενων ανταλλακτικών είναι πνευματική ιδιοκτησία της TRANSIT CENTER. Καταβάλλουμε προσπάθειες, ώστε οι φωτογραφίες που παρουσιάζουμε να αντικατοπτρίζουν την εμφάνιση των εμπορευμάτων.

§4 ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

1. Ο Πωλητής δίνει την δυνατότητα υποβολής Παραγγελιών με τον παρακάτω τρόπο:
α) μέσω του Καταστήματος – συμπληρώνοντας διαδραστικό έντυπο,
β) τηλεφωνικά – αριθμός επικοινωνίας: +48 56 678 02 01,
γ) ηλεκτρονικά (e-mail) στην διεύθυνση: info@transitcenter.gr.
2. Για να υποβάλετε Παραγγελία μέσω του Καταστήματος: προσθέστε στο καλάθι το επιλεγμένο Εμπόρευμα και έπειτα ακολουθήστε τις περαιτέρω πληροφορίες που εμφανίζονται στην σελίδα του Καταστήματος. Οι αγορές στο Κατάστημα μπορούν να γίνονται τόσο από εγγεγραμμένους χρήστες – που κατέχουν δικό τους Λογαριασμό στη σελίδα, όσο και από Πελάτες, οι οποίοι υποβάλλουν Παραγγελία χωρίς εγγραφή και δημιουργία Λογαριασμού.
3. Μετά την υποβολή Παραγγελίας ο Αγοραστής λαμβάνει:
α) αυτόματο μήνυμα e-mail – το οποίο αποτελεί επιβεβαίωση υποβολής Παραγγελίας στον Πωλητή – μαζί με όλους τους βασικούς όρους της Παραγγελίας (σε περίπτωση υποβολής Παραγγελίας μέσω ιστοσελίδας του Καταστήματος),
β) μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα από την υποβολή Παραγγελίας – πληροφορίας ότι μέσω μηνύματος e-mail ή ηλεκτρονικά επιβεβαιώνουν την παραλαβή Παραγγελίας για διεκπεραίωση και σύναψη σύμβασης πώλησης Εμπορευμάτων.
4. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής διαπιστώσει ότι υπάρχουν ασυμβατότητες στις πληροφορίες που έστειλε το Κατάστημα, για τις οποίες γίνεται λόγος στην §4 εδ. 3 σημ. β) του Κανονισμού, ο Πωλητής παρακαλεί να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τον αριθμό τηλεφώνου που δόθηκε στην πληροφορία ή μέσω ταχυδρομείου e-mail με σκοπό την διόρθωση ασυμβατότητας.
5. Η αλλαγή περιεχομένου της Παραγγελίας από τον Αγοραστή είναι δυνατή όσο το Εμπόρευμα δεν στάλθηκε ακόμα. Για αυτό τον σκοπό επικοινωνήστε με τον Πωλητή τηλεφωνικά ή μέσω ταχυδρομείου e-mail.

§5 ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής Εμπορεύματος (έξοδα αποστολής) καλύπτονται από τον Αγοραστή. Η παράδοση πραγματοποιείται στο έδαφος της Πολωνίας και σε άλλα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η παράδοση γίνεται με εταιρεία κούριερ, σύμφωνα με τον ισχύων τιμοκατάλογο – που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Κανονισμού (περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον σελιδοδείκτη «αποστολή»). Ο Αγοραστής υποβάλλοντας Παραγγελία και επιλέγοντας τον τρόπο παράδοσης αποδέχεται τα έξοδα αποστολής που περιλαμβάνονται στον τιμοκατάλογο. Οι εντολές που διατίθενται εκτός των συνόρων της ΕΕ έχουν διαφορετικό κόστος παράδοσης και συμφωνούνται μεμονωμένα με τα ενδιαφερόμενα μέρη.

§6 ΌΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Ο Πωλητής προσφέρει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
α) Τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του Transit Center.
β) PayPal - πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών.
γ) Πιστωτικές κάρτες - VISA/Mastercard μέσω του συστήματος paypal.

§7 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

1. Ο όρος πραγματοποίησης Παραγγελίας που υποβλήθηκε μέσω του Καταστήματος είναι
η συμπλήρωση στο διαδραστικό έντυπο των πραγματικών προσωπικών στοιχείων καθώς και στοιχείων επικοινωνίας (που δίνουν την δυνατότητα ελέγχου και επιβεβαίωσης παραλαβής Παραγγελίας). Η Παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη για διεκπεραίωση μόνο σε περίπτωση σωστής συμπλήρωσης του εντύπου Παραγγελίας. Η υποβολή Παραγγελίας απαιτεί αποδοχή του Κανονισμού.
2. Σε περίπτωση λάθους ή ελλιπούς συμπλήρωσης του διαδραστικού εντύπου, ο Πωλητής θα κάνει ό,τι μπορεί για να επικοινωνήσει με τον Αγοραστή με σκοπό την επιβεβαίωση αποδοχής Παραγγελίας για διεκπεραίωση. Εάν η αποδοχή Παραγγελίας για διεκπεραίωση δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί μέσα σε 3 ημέρες λόγω έλλειψης δυνατότητας επικοινωνίας με τον Αγοραστή, η προσφορά του Πωλητή ως προς το παραγγελθέν Εμπόρευμα δεν ισχύει.
3. Κατά την πραγματοποίηση Παραγγελίας ο Αγοραστής παραλαμβάνει μηνύματα e-mail με πληροφορία για την αλλαγή στάτους της Παραγγελίας.
4. Στάτους διεκπεραίωσης Παραγγελίας – ο Αγοραστής μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει την σελίδα του Καταστήματος.
5. Ο μέσος χρόνος διεκπεραίωσης της Παραγγελίας ανέρχεται μαζί με την παράδοση 1-3 εργάσιμες ημέρες. Αυτό το διάστημα μπορεί να παραταθεί κατά επόμενες 3-4 εργάσιμες ημέρες σε περίπτωση αναγκαιότητας εισαγωγής του Εμπορεύματος από την αποθήκη του παραγωγού. Ο μέγιστος χρόνος πραγματοποίησης παραγγελίας ανέρχεται στις 30 ημέρες. Η παραγγελία εμπορευμάτων που διαφέρουν στον χρόνο διεκπεραίωσής τους στέλνεται αφότου συμπληρωθούν όλα τα εξαρτήματα, ήτοι αφού παρέλθει ο μέγιστος χρόνος που δόθηκε. Στην ειδοποίηση, για την οποία γίνεται λόγος στην §4 εδ. 3 σημ. β) του Κανονισμού ο Αγοραστής παραλαμβάνει λεπτομερή πληροφορία για την προθεσμία παράδοσης του Εμπορεύματος.
6. Ο Πωλητής πραγματοποιεί την παράδοση Εμπορευμάτων μέσω εταιρείας κούριερ.
7. Οι αποστολές με κούριερ παραδίδονται σε ώρες από 9.00 έως 17.00.
8. Ο Πωλητής δεν μπορεί να ορίσει ούτε να εγγυηθεί την ακριβή ώρα παράδοσης του Εμπορεύματος, για αυτό τον λόγο με σκοπό τον καθορισμό της ώρας παράδοσης είναι απαραίτητη η επικοινωνία με τον κούριερ την ημερομηνία παράδοσης και η δήλωση του αριθμού δελτίων αποστολής, τα οποία περιλήφθηκαν στην πληροφορία, για την οποία γίνεται λόγος στην §7 εδ. 3 του Κανονισμού (σχετικά με την αλλαγή στάτους της Παραγγελίας).
9. Σε περίπτωση που ο κούριερ δεν βρει τον Αγοραστή αφήνει πληροφορία για προσπάθεια παράδοσης του Εμπορεύματος σε μορφή ειδοποίησης.
10. Την πρώτη ημέρα μετά την προσπάθεια παράδοσης, το Εμπόρευμα είναι προς παραλαβή από τον Αγοραστή στο τοπικό υποκατάστημα του κούριερ, από το οποίο μπορεί να παραλάβει το Εμπόρευμα αυτοπροσώπως – η διεύθυνση του παραρτήματος κούριερ και όλες οι πληροφορίες που αφορούν την αποστολή βρίσκονται στο έντυπο της ειδοποίησης.
11. Εάν το Εμπόρευμα δεν παραληφθεί από το υποκατάστημα κούριερ, την δεύτερη ημέρα μετά την έκδοση ειδοποίησης, ο κούριερ εκ νέου θα προσπαθήσει να κάνει την παράδοση.
12. Το έγγραφο πώλησης είναι απόδειξη ή κατόπιν αιτήματος του αγοραστή τιμολόγιο ΦΠΑ, το οποίο ο αγοραστής λαμβάνει ηλεκτρονικά μετά από 12 ώρες από τη στιγμή της αποστολής της παραγγελίας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέσχε κατά τη δημιουργία ενός λογαριασμού στο κατάστημα.
13. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα ότι μερικά Εμπορεύματα δεν είναι δυνατόν να σταλθούν στο εξωτερικό, σε τέτοια περίπτωση υπάρχει η αντίστοιχη πληροφορία στην περιγραφή συγκεκριμένου Εμπορεύματος.
14. Σε περίπτωση μη παραλαβής από τον Αγοραστή του εμπορεύματος που στάλθηκε με αντικαταβολή, ο Πωλητής μπορεί να καλέσει τον Αγοραστή να συνάψει σύμβαση πώλησης με καθορισμό ημερομηνίας και του κινδύνου ότι σε περίπτωση αναποτελεσματικής επίδοσης αφού παρέλθει κάποιο χρονικό διάστημα, θα λύσει την σύμβαση. Μετά το πέρας της προθεσμίας και την έλλειψη αντίδρασης από την πλευρά του πελάτη, ο Πωλητής μπορεί να υποβάλει στον Αγοραστή δήλωση για λύση της σύμβασης πώλησης. Σε τέτοια περίπτωση η σύμβαση πώλησης θεωρείται πως δεν συνάφθηκε και ο Πωλητής μπορεί να ζητήσει αποζημίωση για μη πραγματοποίηση υποχρέωσης από τον Αγοραστή.

§8 ΈΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

Προτείνουμε κατά την παραλαβή του Εμπορεύματος από τον κούριερ ο Αγοραστής να ελέγχει το περιεχόμενο. Σε περίπτωση φθοράς του περιεχομένου ο Πωλητής προτείνει την σύναψη πρακτικού σχετικά με την φθορά παρουσία του κούριερ και αμέσως μετά ενημερώσει το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Πωλητή. Σε περίπτωση δυσκολίας ελέγχου του Εμπορεύματος ή απόρριψης σύναψης πρακτικών σχετικά με την φθορά από τον κούριερ, ο Πωλητής προτείνει να σημειωθούν τα προσωπικά στοιχεία του κούριερ (όνομα, επώνυμο και αριθμός τηλεφώνου) και άμεσα να μεταβιβαστεί αυτή η πληροφορία στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Πωλητή.

§9 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ («ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΣ)

1. Ο Αγοραστής που έχει στάτους καταναλωτή μπορεί να καταγγείλει την σύμβαση πώλησης Εμπορευμάτων που αγοράστηκαν από τον Πωλητή χωρίς να δηλώσει τον λόγο, υποβάλλοντας κατάλληλη δήλωση σε ηλεκτρονική μορφή σε 14 ημέρες, υπολογίζοντας την ημέρα διακίνησης Εμπορεύματος (ήτοι από την ημέρα παραλαβής του Εμπορεύματος από τον Καταναλωτή). Για την διατήρηση αυτής της προθεσμίας αρκεί να στείλετε δήλωση πριν το πέρας προθεσμίας. Ο Αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει το πρότυπο δήλωσης που βρίσκεται στο Κατάστημα.
2. Ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης στις περιπτώσεις:
παροχών με ιδιότητες που ορίζονται από τον καταναλωτή στην παραγγελία που υπέβαλε ή που συνδέεται αυστηρά με το πρόσωπό του, παροχές, οι οποίες λόγω φύσης τους δεν μπορούν να επιστραφούν ή των οποίων το αντικείμενο μπορεί γρήγορα να φθαρεί,
3. Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το Εμπόρευμα σε άρτια κατάσταση, εκτός και αν η αλλαγή δεν ήταν απαραίτητη στα όρια απλής διαχείρισης.
4. Ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει άμεσα το Εμπόρευμα, μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την καταγγελία της σύμβασης.
5. Ο Καταναλωτής, ο οποίος κατήγγειλε την σύμβαση στέλνει το Εμπόρευμα στον Πωλητή με δικά του έξοδα˙ αυτά τα έξοδα δεν επιστρέφονται.
6. Η τιμή που καταβλήθηκε για το εμπόρευμα μαζί με τα έξοδα, τα οποία επιβαρύνθηκε ο Καταναλωτής κατά την αγορά Εμπορεύματος θα επιστραφούν από τον Πωλητή μέσα σε 14 ημέρες από την καταγγελία της σύμβασης.
7. Ο Αγοραστής, ο οποίος δεν κατέχει στάτους Καταναλωτή δεν μπορεί να κάνει καταγγελία της σύμβασης, για την οποία γίνεται λόγος στην § 9 εδ. 1 του Κανονισμού. Αναφορικά με τέτοιους Αγοραστές οι αρχές και οι προθεσμίες καταγγελίας της σύμβασης ρυθμίζονται από τις διατάξεις του Αστικού κώδικα.
8. Ο Πελάτης φέρει ευθύνη για την μείωση αξίας αντικειμένων που προέκυψε βάσει χρήσης με τρόπο μη απαραίτητο για διαπίστωση ιδιότητας, χαρακτηριστικών και λειτουργίας αντικειμένων, εκτός και αν ο επιχειρηματίας δεν ενημέρωσε τον καταναλωτή για το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, σύμφωνα με τις αρχές του άρθρου 12 εδ. 1 σημ. 9 του νόμου περί δικαιωμάτων καταναλωτή.
9.Ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης που συνάφθηκε εκτός της επιχείρησης ή από απόσταση και μεταξύ άλλων σχετικά με τις παρακάτω συμβάσεις:
1) για παροχή υπηρεσιών, εάν ο επιχειρηματίας παρείχε υπηρεσία με πλήρη συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος ενημερώθηκε πριν την έναρξη της παροχής υπηρεσίας, ότι μετά το πέρας της παροχής υπηρεσίας από τον επιχειρηματία χάνει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης∙
2) στην οποία το αντικείμενο παροχής υπηρεσιών είναι αντικείμενο προκατασκευασμένο, που παράχθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή που χρησιμεύει για την κάλυψη των δικών του προσωπικών αναγκών∙

§10 ΧΡΕΩΣΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ

1. Ο Πωλητής φέρει ευθύνη προς τον Αγοραστή, ο οποίος είναι Καταναλωτής λόγω ασυμβατότητας του Εμπορεύματος με την σύμβαση πώλησης βάσει νόμου της 30ής Μαΐου 2014 περί δικαιωμάτων καταναλωτή. (Φ.Ε.Κ. 2014 σημ. 827).
2. Τα χρεωστικά αιτήματα αναφορικά με ασυμβατότητες του Εμπορεύματος με την σύμβαση πώλησης μπορούν να υποβληθούν γραπτώς στην διεύθυνση του Πωλητή (Τμήμα Χρεωστικών Αιτημάτων και Διαμεσολάβησης) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: info@transitcenter.gr
2.1 Η ευθύνη του πωλητή για μη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση διαρκεί 2 χρόνια από την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών.
2.2 Ο πωλητής απαντά στην καταγγελία εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.
2.3 Στην περίπτωση επιχειρηματιών, οι οποίοι δεν είναι καταναλωτές κατά την έννοια του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή, τα δικαιώματα που απορρέουν από την εγγύηση χάνονται εάν ο αγοραστής, ο οποίος είναι επιχειρηματίας, δεν επιθεώρησε τα αγαθά στο χρόνο και με τον τρόπο που είναι συνηθισμένος για αυτού του είδους τα αγαθά και δεν ειδοποίησε αμέσως τον πωλητή για το ελάττωμα που παρατήρησε, και στην περίπτωση που το ελάττωμα έγινε εμφανές μόνο αργότερα - εάν δεν ειδοποίησε τον πωλητή αμέσως μετά την ανακάλυψή του.
3. Κατά την υποβολή παραπόνου χρεωστικού αιτήματος λόγω ασυμβατότητας του Εμπορεύματος με την σύμβαση ο Πωλητής προτείνει να δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του Αγοραστή, την ακριβή περιγραφή των λόγων υποβολής χρεωστικού αιτήματος και απαιτήσεων προς τον Πωλητή, και επίσης την επισύναψη του εγγράφου πώλησης ή φωτοτυπίας της. Συνιστούμε να συμπληρώσετε το έντυπο χρεωστικού αιτήματος.
4. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι αγοραστή που δεν είναι Καταναλωτής βάσει των διατάξεων του Αστικού Κώδικα (Επιχειρηματίας) στο πλαίσιο της εγγύησης καλής λειτουργίας, ενώ έναντι αγοραστή που είναι Καταναλωτής ευθύνεται βάσει των διατάξεων του νόμου περί δικαιωμάτων των καταναλωτών στο πλαίσιο της εγγύησης καλής λειτουργίας των καταναλωτών.
5. Το χρεωστικό αίτημα που υποβλήθηκε από τον Αγοραστή, ο οποίος δεν είναι καταναλωτής, χωρίς συνημμένο έγγραφο πώλησης δεν θα διεκπεραιωθεί.
6. Ο Πωλητής αναγνωρίζει τα παράπονα εντός 14 ημερών από την υποβολή του ή την παράδοση των αγαθών, εφόσον είναι απαραίτητο να αναγνωριστεί το παράπονο. Εάν ο Πωλητής δεν απαντήσει εντός αυτής της προθεσμίας, η καταγγελία αναγνωρίζεται αυτομάτως.
7. Το κόστος παράδοσης των υπό καταγγελία προϊόντων καταβάλλεται από τον Πελάτη, ο οποίος υποχρεούται να οργανώσει τη μεταφορά του δέματος μέσω ταχυδρομικής εταιρείας ή εταιρείας ταχυμεταφορών. Εάν η καταγγελία είναι επιτυχής, τα έξοδα μεταφοράς του διαφημιζόμενου προϊόντος επιστρέφονται στον Πελάτη.
8. Για την μεταφορική υπηρεσία που θα παραχθεί υπέρ του Αγοραστή, ο Πωλητής εκδίδει τιμολόγιο ΦΠΑ.
9. Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για εσφαλμένη εγκατάσταση των αγαθών.
10. Ο Πωλητής παρέχει τη δυνατότητα εξέτασης της καταγγελίας εξ αποστάσεως βάσει του υποβληθέντος φωτογραφικού ή βιντεοσκοπημένου υλικού, χωρίς να είναι απαραίτητη η επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα Transit Center. Οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να επιβεβαιωθεί από τον Πωλητή ή από το Τμήμα Απαιτήσεων.

§11 ΕΓΓΥΗΣΗ

1. Σε περίπτωση Εμπορευμάτων, για τα οποία υπάρχει επίσης εγγύηση τα δικαιώματα λόγω αυτού θα πρέπει να ασκούνται σύμφωνα με τους όρους που βρίσκονται στο έγγραφο εγγύησης.
2. Τα δικαιώματα του Καταναλωτή, τα οποία προκύπτουν από το δηλωθέν χρεωστικό αίτημα λόγω ασυμβατότητας του εμπορεύματος με την σύμβαση ή δίνει το δικαίωμα στον Αγοραστή, ο οποίος δεν είναι καταναλωτής λόγω δηλωθέντος χρεωστικού αιτήματος στα πλαίσια εγγύησης για φθορές δεν αποκλείουν, δεν περιορίζουν ούτε αναστέλουν τα δικαιώματα του Αγοραστή που προκύπτουν από τον εγγυητή – υπό όρους που υποδεικνύονται στο έγγραφο εγγύησης.
3. Η ημερομηνία λήξης των αγαθών βρίσκεται στα αγαθά ή στο χαρτοκιβώτιο στο οποίο πωλούνται τα αγαθά. Διαφορετικά, η ελάχιστη διάρκεια ζωής θεωρείται ότι είναι 2 έτη.

§12 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

1. Ο Χρήστης μπορεί να δηλώσει συγκατάθεση για επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων του από τον Πωλητή, σύμφωνα με τους όρους του παρόντος Κανονισμού μέσω κατάλληλου πεδίου στο έντυπο εγγραφής ή παραγγελίας. Η δήλωση συγκατάθεσης για επεξεργασία προσωπικών δεδομένων είναι προαιρετική.
2. Τα προσωπικά δεδομένα των Χρηστών υπόκεινται επεξεργασίας από τον Πωλητή, χρησιμοποιώντας τον χώρο στο διαδίκτυο που διατίθεται από εξωτερική εταιρεία διαδικτυακής υποδοχής.
3. Ο Πωλητής είναι ο Διαχειριστής Προσωπικών Δεδομένων, ο οποίος προβαίνει στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου, μεταξύ άλλων και ειδικότερα βάσει διατάξεων του νόμου της 29ης Αυγούστου 1997 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (ενιαίο κείμενο Φ.E.K. του 2002, αρ. 101, σημ. 926 με αλλ.) και βάσει του νόμου της 18ης Ιουλίου 2002 περί παροχής υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικής οδού (Φ.Ε.Κ. αρ. 144, σημ. 1204 με αλλ.).
4. Ανεξάρτητα από την δήλωση συγκατάθεσης για επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον Πελάτη, ο Διαχειριστής επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σε ό, τι αφορά τις αλλαγές του περιεχομένου της Σύμβασης, στα απαραίτητα σημεία για την σύναψη, δημιουργία περιεχομένων της Σύμβασης, αλλαγής, λύσης και ομαλής πραγματοποίησης Παραγγελιών που έγιναν μέσω της ηλεκτρονικής οδού, την πραγματοποίηση λογαριασμών με τον Χρήστη, και επίσης με σκοπό το μάρκετινγκ των δικών τους υπηρεσιών.
5. Ο Διαχειριστής έχει το δικαίωμα να εξαρτά την πραγματοποίηση παραγγελιών στο Κατάστημα υπέρ των Πελατών από την τελευταία επιβεβαίωση από αυτόν συμβατότητας Προσωπικών Δεδομένων με τα κατάλληλα έγγραφα μέσω αποστολής, π.χ. φωτοτυπίας εγγράφου, το οποίο επιβεβαιώνει την ταυτοπροσωπία. Η αποστολή φωτοτυπίας του εγγράφου είναι προαιρετική. Εάν η φωτοτυπία του εγγράφου δεν θα σταλεί ή μπορεί να εγείρει δικαιολογημένες αμφιβολίες, ο Διαχειριστής μπορεί να μην συμφωνήσει να πουλήσει είδη που διατίθενται στο Κατάστημα ή να διαγράψει τον Λογαριασμό του Χρήστη.
6. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα πρόσβασης στα επεξεργασμένα Προσωπικά Δεδομένα σε κάθε χρόνο, καθώς επίσης έχει δικαίωμα να τα διορθώνει και να υποβάλει ένσταση στις περιπτώσεις που ορίζονται στις διατάξεις του νόμου, καθώς επίσης να απαιτήσει την διαγραφή τους.
7. Ο Χρήστης υποχρεούται να επικαιροποιεί τα Προσωπικά Δεδομένα που βρίσκονται στο έντυπο εγγραφής αμέσως μετά από κάθε αλλαγή αυτών των Προσωπικών Δεδομένων.
8. Σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με την συμβατότητα με την αλήθεια ή των νέων που δίνονται από τον Χρήστη του Λογαριασμού στο έντυπο εγγραφής (επίσης βάσει δήλωσης που έγινε από άλλο Χρήστη) ο Διαχειριστής (ανεξάρτητα από τους παραπάνω όρους) αποκτά δικαίωμα για ανάληψη των παρακάτω ενεργειών:
8.1. κλήση του Χρήστη για άμεση διαγραφή των μη πραγματικών Προσωπικών Δεδομένων ή επικαιροποίηση των Προσωπικών Δεδομένων∙
8.2. φραγή πρόσβασης για τον Χρήστη επιλεγμένων Παραγγελιών στο Κατάστημα∙
8.3. φραγή του Λογαριασμού μέχρι την διαλεύκανση της υπόθεσης∙
8.4. διαγραφή Λογαριασμού ανεπιστρεπτί.
9. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει το δικαίωμα να διαθέτει τα Προσωπικά Δεδομένα αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένες εταιρείες βάσει σχετικών διατάξεων νόμου. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν διαθέτει ενάντια στον νόμο τα Προσωπικά Δεδομένα σε άλλες εταιρείες, ειδικότερα σε μη Εξουσιοδοτημένα Πρόσωπα.
10. Σε περίπτωση που τα προσωπικά δεδομένα υπόκεινται σε επεξεργασία από τον υπεύθυνο για σκοπούς διαφορετικούς από αυτούς που είναι απαραίτητοι για την παροχή Υπηρεσιών, ο Χρήστης μπορεί να δηλώσει στον Παροχέα Υπηρεσιών την απαίτηση διακοπήε επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων του.
11. Ο σκοπός της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων από το Transit Center είναι η υλοποίηση της παραγγελίας που έχει τοποθετηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα δεδομένα δεν κοινοποιούνται σε εξωτερικές οντότητες χωρίς άδεια.
12. Η πλήρης πολιτική απορρήτου σχετικά με την επεξεργασία και την αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων από το Transit Center είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://www.transitcenter.gr/privacy_policy.php.


§13 Λειτουργικότητα καταστήματος

1. Τα προϊόντα που διατίθενται στην ιστοσελίδα του Κέντρου διέλευσης παρουσιάζονται με βάση ειδικές λειτουργίες που επιτρέπουν την επιλογή κανόνων ταξινόμησης.
2. Οι λειτουργικότητες που χρησιμοποιούνται στην υπηρεσία Transit Center επιτρέπουν:
- την τοποθέτηση και ταξινόμηση των προϊόντων ανάλογα με τον ποιοτικό βαθμό των εξαρτημάτων,
- τοποθέτηση και ταξινόμηση των προϊόντων που ταιριάζουν με τις φράσεις που πληκτρολογούνται στη μηχανή αναζήτησης προϊόντων,
- τοποθέτηση και ταξινόμηση προϊόντων που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένο κατασκευαστή οχήματος.
3. Τα συνιστώμενα προϊόντα στις πρώτες θέσεις των καταχωρίσεων προϊόντων που επισημαίνονται ως ,,προτεινόμενα" βασίζονται στη σχετική αντιστοιχία με την κατηγορία προϊόντος και την ποιότητα του εξαρτήματος.
4. Από προεπιλογή, τα προϊόντα που προσφέρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής προωθούνται και επισημαίνονται ως "ανταλλακτικά premium" στο κατάστημα Transit Center.
5. Τα προϊόντα στο κατάστημα χωρίζονται από άποψη ποιότητας σε: αυθεντικά ανταλλακτικά, ανταλλακτικά ΟΕΜ, ανταλλακτικά premium, ανταλλακτικά αντικατάστασης, μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
6. Οι σελίδες των προϊόντων περιέχουν πραγματικές πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των μονάδων που πωλήθηκαν από ένα συγκεκριμένο προϊόν.

§14 Κριτικές προϊόντων

1. Το Transit Center παρέχει έμμεσες υπηρεσίες κατά την έννοια του DSA (δηλαδή του κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 19ης Οκτωβρίου 2022, για την ενιαία αγορά ψηφιακών υπηρεσιών και την τροποποίηση της οδηγίας 2000/31/ΕΚ, γνωστού και ως νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες). Οι Υπηρεσίες απευθύνονται σε αποδέκτες στην επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Μεγάλης Βρετανίας περιλαμβάνουν:
(α) την προσθήκη απόψεων σχετικά με τα προϊόντα
2. Οι κριτικές για τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο κατάστημα είναι εθελοντικές και προέρχονται από πραγματικούς πελάτες που έχουν αγοράσει το προϊόν.
3. Οι κριτικές υπόκεινται σε μετριοπάθεια.
4. Οι κριτικές προϊόντων δεν μπορούν να δημοσιευθούν εάν πληρούν τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα κριτήρια: η κριτική είναι εκτός θέματος- η κριτική περιέχει διαφήμιση- η κριτική έχει εκδοθεί από ανταγωνιστή και υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων- η κριτική περιέχει βωμολοχίες ή άλλους όρους που θεωρούνται συνήθως προσβλητικοί- η κριτική παρουσιάζει προσωπικά δεδομένα- η κριτική αφορά τη διαδικασία παράδοσης ή άλλα ζητήματα που δεν είναι υπό τον έλεγχο του Πωλητή.
5. Το Transit Center δεν εντοπίζει ούτε επαληθεύει το προηγουμένως παράνομο περιεχόμενο των κριτικών, ιδίως δε χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένες μεθόδους για τον εν λόγω εντοπισμό ή την επαλήθευση.

§15 Κανόνες ευθύνης

1. Το Transit Center μπορεί να μπλοκάρει ή να διαγράψει τον λογαριασμό του Πελάτη σε περίπτωση που έχει υπάρξει παραβίαση των κανόνων ασφαλείας ή παραβίαση των Κανονισμών, όπως: χρήση bots που καταχωρούν τους λογαριασμούς, παροχή στο Transit Center εσφαλμένων πληροφοριών σχετικά με την παραγγελία, τοποθέτηση παραγγελιών με υποχρέωση πληρωμής χωρίς να εκπληρώνεται η υποχρέωση αυτή.
2. Ο Πελάτης θα ενημερώνεται για την απόφαση διαγραφής ή αποκλεισμού του λογαριασμού του στο κατάστημα Transit Center.
3. Ο πελάτης που δεν συμφωνεί με την απόφαση να μπλοκάρει ή να διαγράψει τον λογαριασμό του έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα.

§16 Ενημερωτικό δελτίο

1. Ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει εθελοντικά την υπηρεσία Newsletter.
2. Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Newsletter είναι απαραίτητο να έχετε μια συσκευή με πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο στην τελευταία έκδοση, που υποστηρίζει JavaScript και cookies, με πρόσβαση στο διαδίκτυο και ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
3. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται στο πλαίσιο της υπηρεσίας αυτής θα αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά την εγγραφή του στο Newsletter.
4. Τα μηνύματα που αποστέλλονται στο πλαίσιο του Ενημερωτικού Δελτίου θα περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα διαγραφής από αυτό, καθώς και έναν σύνδεσμο για τη διαγραφή.
5. Ο Πελάτης μπορεί να διαγραφεί από το Ενημερωτικό Δελτίο, χωρίς να αιτιολογήσει ή να επιβαρυνθεί με οποιοδήποτε κόστος, ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα που αναφέρεται στο (4) ή στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Καταστήματος: info@transitcenter.uk.
6. Παράπονα σχετικά με το Ενημερωτικό Δελτίο πρέπει να αναφέρονται στον Πάροχο Υπηρεσιών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@transitcenter.uk.

§17 ΤΕΛΙΚΟΙ ΌΡΟΙ

1. Σε υποθέσεις που δεν είναι ρυθμισμένες από τον Κανονισμό, ισχύουν οι όροι του κοινώς ισχύοντος πολωνικού νόμου, ειδικότερα οι διατάξεις του αστικού κώδικα, του νόμου της 30ής Μαΐου 2014 σχετικά με τα δικαιώματα του καταναλωτή.
2. Ο Κανονισμός δεν αποκλείει ούτε και περιορίζει κανένα από τα δικαιώματα του Αγοραστή, ο οποίος είναι Καταναλωτής και τα οποία δικαιούται βάσει αυστηρά ισχύοντων νομικών διατάξεων. Σε περίπτωση που διαφέρουν μεταξύ τους οι διατάξεις του Κανονισμού από τις αυστηρά ισχύουσες διατάξεις του νόμου, τα δικαιώματα, προτεραιότητα έχουν αυτές οι διατάξεις.
3. Ο Κανονισμός είναι διαθέσιμος για όλους όσους αγοράζουν ηλεκτρονικά στην σελίδα του Καταστήματος στον σελιδοδείκτη «Κανονισμός αγορών»).
4. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα για αλλαγή στον Κανονισμό. Η αλλαγή του κανονισμού λαμβάνει χώρα σε προθεσμία που υποδεικνύεται από τον Πωλητή, μικρότερος κατά 7 ημέρες από την διάθεση στην σελίδα του Καταστήματος που άλλαξε τον κανονισμό. Οι παραγγελίες που υποβάλλονται από τους Πελάτες πριν αρχίσουν να ισχύουν οι αλλαγές στον κανονισμό. Για την αλλαγή του κανονισμού οι Χρήστες θα λάβουν πληροφορία στις διευθύνσεις e-mail τους.
5. Η Σύμβαση πώλησης Εμπορευμάτων μέσω του Καταστήματος υπόκειται στον πολωνικό νόμο. Ο χρήστης υποβάλλοντας Παραγγελία και κάνοντας αποδοχή του Κανονισμού δηλώνει παράλληλα συγκατάθεση για την επιλογή του πολωνικού ως τον αρμόδιο για σύμβαση πώλησης που συνάφθηκε μέσω του Καταστήματος.
6. Τυχόν διαφορές που προκύπτουν από τις Συμβάσεις Πώλησης μεταξύ του Καταστήματος και των Καταναλωτών θα επιλύονται σε πρώτη φάση με διαπραγμάτευση, με σκοπό τη φιλική επίλυση της διαφοράς, λαμβάνοντας υπόψη τον νόμο περί εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών. Ωστόσο, εάν αυτό δεν είναι δυνατό ή δεν θα ήταν ικανοποιητικό για κάποιο από τα μέρη, οι διαφορές θα επιλύονται από το αρμόδιο κοινό δικαστήριο.
7. Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής έχει επίσης το δικαίωμα να κάνει χρήση εξωδικαστικών μέσων επίλυσης διαφορών, ιδίως υποβάλλοντας, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής καταγγελίας, αίτημα διαμεσολάβησης ή αίτημα εξέτασης της υπόθεσης από διαιτητικό δικαστήριο.
8. Ο Πελάτης, ο οποίος είναι καταναλωτής, όπως ορίζεται από τους κανονισμούς, προκειμένου να επιλύσει φιλικά τη διαφορά του, μπορεί να υποβάλει καταγγελία μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ODR (Online Dispute Resolution), η οποία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 
Εισάγετε τη λέξη-κλειδί
Προχωρημένη αναζήτηση
Transit Center in Europe